30.Επανάληψη 1 μήνα πριν τις Πανελλήνιες

1.1K 35 27
                                    

Σήμερα θα πούμε μερικά πράγματα για την "προετοιμασία της τελευταίας στιγμής"

Μερικές ιδέες δηλαδή για το τι να κάνεις αυτόν τον καιρό.

1. Θεωρία.

το ξέρω ότι έχετε βαρεθεί να με ακούτε να το λέω αλλά η θεωρία είναι ένα πολύ σημαντικό κομμάτι που πολλές φορές λησμονούν οι υποψήφιοι.

Αυτήν την περίοδο αν δεν το έχεις κάνει είδη ΠΡΈΠΕΙ να ρίξεις μια ματιά στο σχολικό.

Το ξέρω ότι δεν είναι καλά τα βιβλία και επίσης το ξέρω ότι οι περισσότεροι απο εσάς μάλλον διαβάζετε απο βοηθήματα και σημειώσεις φροντιστηρίου .Όμως έστω και τώρα πρέπει να ρίξετε μια ματιά και να δώσετε βάση σε εικόνες , διαγράμματα , παραδείγματα και εφαρμογές κτλ. Ένας καθηγητής έλεγε το εξής πολύ σοφό : Ακόμα και ένα ανέκδοτο με τον "Τοτό" να λέει το σχολικό μπορεί να το ρωτήσουν.

... ναι διάβασε και το βιβλίο της φυσικής .

Εμπιστέψουμε σε αυτό που λέω και ευχαρίστησε με μετά !

Έχω κάνει ολόκληρο κεφάλαιο για το πώς να διαβάζεις την θεωρία τώρα τον τελευταίο καιρό οπότε δεν θα επεκταθώ πολύ * βλέπε "Σταμάτα να διαβάζεις"*

Αυτό που θέλω να προσθέσω είναι ότι είναι καλύτερο να κάνεις πολλές μικρές επαναλήψεις παρά μεγάλες και αραιές μεταξύ τους. Εγώ στο πρόγραμμα μου έχω ορίσει ότι πχ

Δευτέρα = Χημεία 1-2-3-4

Τρίτη = Βιολογία 5-6

Τετάρτη =Χημεία 5

Πέμπτη =Βιολογία 7-8- 9

Παρασκευή = Χημεία 6-7

Σάββατο = Βιολογία 4

Κυριακή = Βιολογία 1-2

Και αυτό το κάνω κάθε εβδομάδα απο την αρχή του Μαϊού και συνεχίζω και πραγματικά με έχει βοηθήσει πολύ. Ουσιαστικά βγάζω την ύλη κάθε εβδομάδα 1 φορά στα 2 μαθήματα συντελεστή μου .Παρότι σε γενικές γραμμές τα ξέρω η εβδομαδιαία επανάληψη με κάνει να μην τα ξεχνάω. Με αυτόν τον τρόπο δεν χρειάζεται να κάθομαι ώρες επί ώρες με σκοπό να μάθω παπαγαλία την θεωρία τελευταία στιγμή αλλά σταδιακά βδομάδα την εβδομάδα κάνω μια βασική επανάληψη.

Ανάλογα τι σχέση έχεις με την θεωρία και πόσο χρόνο έχεις καθορίζεις και τι είδους θα είναι η επανάληψη σου. Από ένα απλό διάβασμα σημειώσεων μέχρι τις μεθόδους ενεργητικής ανάγνωσης που σας έχω πει στο "Σταμάτα να διαβάζεις" μόνο και μόνο το γεγονός ότι θα είσαστε σε συνεχή τριβή με την θεωρία θα κάνει την ζωή σας πιο εύκολη.

ΠανελλήνιεςDonde viven las historias. Descúbrelo ahora