1. Έλα μωρέ τα ξέρω ... αμ δεν
Είναι πολύ μεγάλη παγίδα του να υπερεκτιμήσεις τον εαυτό σου και τις ικανότητές σου.Ακόμα μεγαλύτερη παγίδα να έχεις τους καθηγητές σου να συ λένε ότι "Δεν πας καλά" και εσύ απλά να νομίζεις ότι σου λένε βλακείες ή ότι απλά θέλουν να σε σαμποτάρουν ... απο την μια το δέχομαι ότι μερικές φορές οι άλλοι δεν μπορούν να δουν το δυναμικό μας.Άλλα όταν είσαι σε ένα περιβάλλον το όποιο σου λέει ότι δεν τα πας καλά πρέπει κάπου να το έχεις σαν σκέψη "Χμ μήπως κάτι δεν κάνω καλά". Θέλει ισορροπία και μέτρο το πόσο ακούμε τους άλλους και πόσο του αφήνουμε να μας επηρεάσουν.
Γενικά το να πας σε ένα διαγώνισμα και να μην δίνεις το 100% σου στο διάβασμα με την δικαιολογία ότι "τα ξέρεις" είναι το μεγαλύτερο ψέμα που μπορείς να πεις στον εαυτό σου. Είναι η δεύτερη χρονιά που δίνω και πάλι μερικές φορές κάνω λάθη , μπερδεύομαι , ξεχνάω πράγματα πόσο μάλλον ένας μαθητής που τα βλέπει πρώτη φορά. Δεν είναι ο σκοπός να τα μάθεις απλά , ο σκοπός είναι η τέλεια εφαρμογή.Όποτε ναι μπορεί να το ξέρεις αλλά θα το κάνεις ξανά επανάληψη , θα λύσεις άλλη μια άσκηση όχι σε βαθμό αηδίας αλλά μέχρι να πας και να γράψεις τον βαθμό που θέλεις.
Όπως έχει πει και η Βίκυ Καγία : Όποιος έχει μεγάλη ιδέα για τον εαυτό του είναι η μόνη ιδέα που έχει
2. Και δεν στέλνει και ο μλκς ... αμ δεν
Όλες νομίζω έχουμε περάσει μια φάση που τα γκομενικά μας έπαιζαν σημαντικό ρόλο στην ζωή μας. Είτε ήμαστε ερωτευμένες είτε χωρισμένες οι ερωτικές ανθρώπινες σχέσεις είναι γεμάτες δράμα και συναισθήματα και μερικές φορές όλο αυτό μπορεί να μας βγάλει εκτός στόχου *γενικά όχι μόνο στην τρίτη λυκείου*.
Δεν ξέρω πια χρειάζεται να τον ακούσει αλλά:
Αν δεν σε βοηθάει με τον στόχο σου, τότε δεν σε αγαπάει πραγματικά και πρέπει να τον βγάλεις απο την ζωή σου. Διότι, θα φτάσει μια φάση που θα σκέφτεσαι τι πήγε στραβά και θα λες "Έκανα βλακεία στις πανελλήνιες που δεν διάβαζα και ασχολούμουν με τον μαλάκα *διότι είναι μαλάκας*" ... και πιστέψτε με είναι πολύ άσχημο.
Σκέψου τι θυσιάζεις απο την ζωή σου και βάλε προτεραιότητες. Το ξέρω ότι μπορεί να είσαι ερωτευμένη και μπορεί να είναι και αυτός μαζί σου αλλά ο έρωτας είναι ένα πολύ εγωιστικό και παροδικό συναίσθημα. Η ερωτική σου ζωή δεν τελειώνει εδώ και αν πραγματικά είναι κάτι τόσο δυνατό θα αντέξει ένα διάλειμμα.