FQA: ABOUT ME

1.8K 53 10
                                    

Γεια σας !

  Σε πολλά κεφάλαια έχω λάβει σχόλια από άτομα που προφανώς και δεν έχουν διαβάσει όλο το βιβλίο και δεν ξέρουν μερικά πράγματα που αφορούν εμένα. Όποτε καταλήγουμε σε περιστάσεις όπου αυτά που λέω δεν βγάζουν νόημα. Για να αποφευκτούν λοιπόν αυτά αποφάσισα να γράψω αυτό το μικρό κεφάλαιο που να σας λέω μερικά βασικά 

  Άλλα πριν απο αυτό να πω κάπου εδώ ότι μπορείτε να με βρείτε στο insta με το όνομα lyraamelwat. Εκεί ανεβάζω γενικά βλακείες και tiktok αλλά προτιμώ αν είναι α μου στείλετε μήνυμα για απορία ή οτιδήποτε να το στείλετε εκεί ώστε να το δω σίγουρα.

Πόσο χρονών είμαι : Γεννήθηκα το 2001 

Σε πιο επιστημονικό πεδίο ανήκω : 3ο ( θετική με βιολογία)

Πόσες φορές έχω δώσει και με πιο σύστημα : Έχω δώσει δύο φορές εξετάσεις (το 2019-2020) με το σύστημα που ίσχυε τα έτη 2016-2019 (Παλαιό σύστημα)

Μερικά πράγματα που γράφω αφορούν το σύστημα αυτό αν και έχω προσπαθήσει τα κείμενα να είναι γενικά. Το πρόβλημα υπάρχει σε κείμενα που μιλάω για το "Πως διαβάζω το κάθε μάθημα" όπου λέω συγκεκριμένα με τα δεδομένα του παλαιού τρόπου εξέτασης.

Κείμενα όμως που λέω για τρόπους διαβάσματος ή πράγματα που βίωσα στις εξετάσεις είναι διαχρονικά ... όπως και το πόσο δύσκολη είναι αυτή η περίοδος. 

Σε ποια σχολή έχω περάσει :  Έχω δώσει δύο φορές πανελλήνιες και τις 2 έχω περάσει στο χημικό Κρήτης (στο ηράκλειο) ενώ ήθελα να περάσω Ιατρική (ναι, μάλλον ήταν γραφτό)

Αυτά νομίζω ήθελα να ξεκαθαρίσω ! Θα χαρώ να απαντήσω σε κάποια ερώτηση που μπορεί να έχετε στα σχόλια και τα λέμε στα κανονικά κεφάλαια 

-Λύρα 



























ΠανελλήνιεςWhere stories live. Discover now