37. Συμβουλές για Αγορές stasionary

1.5K 53 131
                                    

Σήμερα  αποφάσισα να γράψω ένα κεφάλαιο που δεν το ζήτησε κανείς (και κανείς δεν το χρειάστηκε) ... οδηγός για σχολικά ψώνια! 

Λογικά το buget είναι περιορισμένο (έως και μηδενικό) όποτε κάθε ευρώ που ξοδεύεις πρέπει να αξίζει. Σε τέτοιες καταστάσεις οι αγορές σχολικών μετατρέπονται σε επενδύσεις και είμαι εδώ να μοιράσω την απύθμενη σοφία μου για το πως να τις κάνεις σωστά.

Να μερικοί βασικοί κανόνες 

Νο1: Ου αγοράσεις είδη γραφείου με σκοπό να γίνεις πιο παραγωγική .

Προσωπικά πήρα : σταμπιλο (παστέλ κιόλας) , χαρτάκια για σημειώσεις, planer, σελιδοδείκτες και τελικά ήταν άχρηστα ή δεν άξιζαν 100 % τα λεφτά τους.

Η οργάνωση θέλει καλή διάθεση και όχι ψώνια.

Less is more 

No2: Ου αγοράσεις είδη γραφείου κοιτώντας μόνο την εξωτερική του εμφάνιση.

Ωραία είναι η γόμα που μοιάζει με γατάκι, ωραίο το φούξια στυλό με gliter αλλά όταν αγοράζουμε σχολικά κοιτάμε πρώτα την ποιότητα και μετά το αν είναι ωραίο εμφανισιακά το προϊών. Καλό είναι οι γόμες μας να είναι άσπρες, τα μολύβια μας  κλασικά και τα στυλό μας να μην είναι πενάκια. 

No3: Ου αγοράσεις κάτι που ξέρεις ότι δεν χρησιμοποιείς  

Μεταξύ μας είμαστε ... αν 11 χρόνια πετάς τα φυλλάδια μέσα στην τσάντα δεν θα έρθεις τρίτη λυκείου με ντοσιέ με ζελατίνες. Κράτα τα λεφτά σου, πάρε τον ποιο απλό φάκελο με ζελατίνα και προσπάθησε να τον χρησιμοποιήσεις στην ρουτίνα σου πριν πας και δώσεις 5 ευρώ για κάτι που θα μείνει στο ράφι.

No4: Ου αγοράσεις το ίδιο πράγμα σε άλλο χρώμα.

Δεν υπάρχει λόγος να πάρεις 10 σταμπιλο σε 10 διαφορετικά χρώματα. Αν όντως το χρειάζεσαι πάρε το πολύ 3 τρία ... τα υπόλοιπα είναι απλά υπερβολή και δεν θα βγάλουν τα λεφτά τους.

Νο5: Ου παραλείψεις να πάρεις χάρακες 

Το να έχεις καλούς χάρακες είναι must. Κατά την γνώμη μου αυτοί που είναι ελαστικοί και δεν σπάνε είναι ότι καλύτερο και κρατάνε για πολύ καιρό.

Νο6: Ου παραλείψεις να πάρεις το σωστό μέγεθος τετραδίου.

Δεν πιστεύω να παίρνει κανείς τετράδια που να μην είναι σπιράλ και να μην είναι Α4 !

Είναι must !

Θα σας πρότεινα να μην πάρετε πολύ μεγάλα τετράδια (max 3 θέματα) και να έχετε χωριστά ασκήσεις απο θεωρία.

Νο7 : Ου πάρεις ακριβά τετράδια για το ωραίο εξώφυλλό.

Αυτήν την στιγμή έχω στην βιβλιοθήκη μου 10 τετράδια απο το φροντιστήριον της Β λυκείου  και αλλά 15 τετράδια απο την Γ λυκείου ... σύνολο 25 τετράδια. 

Καλό θα ήταν να μην πάρετε πολύ ακριβά τετράδια γιατί θα χρειαστείτε πολλά.

Προσωπικά έκανα την βλακεία και πήρα τετράδια που έκαναν περίπου 3-5 ευρώ το ένα 

Σύνολο λοιπόν 4 (περίπου) επί 25 ... 100 σε 2 χρόνια.

ΑΟΥΤΣ

Νο8: Ου παραλήψεις να αγοράσεις ένα μηχανικό μολύβι.

Αγόρασα ένα μηχανικό μολύβι και έσωσα τα  δάκτυλα μου από κάλους και πόνο.

Πριν πάρω το μηχανικό πήγαινα κάθε τρις και λίγο και έπαιρνα καινούργια μολύβια. Τα δάκτυλα μου πονούσαν και  έπρεπε να κουβαλάω μαζί μου παντού ξύστρα.

Τώρα με το μηχανικό μολύβι η ζωή μου έγινε απλή: τα δάκτυλα μου δεν πονούσαν, τα πακέτα με τις μύτες είναι πολύ ποιο φθηνά από τα μολύβια και κρατούν λίγο περισσότερο και δεν κουβάλαγα παντού μια ξύστρα.

Συνολικά χρησιμοποίησα μέσα σε 6 μήνες κοντά στις 100 μύτες *έχω κρατήσει τα κουτάκια*

Σημείωση απο το μακρινό 2022: έχω ακόμα το μηχανικό μολύβι για το οπόιο μίλαγα στο κεφάλαιο του 2020 και ακόμα και τώρα θεωρώ ότι είναι top. 

Νο9: Ου λάβεις υπερβολικά πολλά βοηθήματα .

Το ξέρεις και εσύ, το ξέρω και εγώ δεν θα τα λύσεις όλα. Μην πάρεις σε καμία περίπτωση 2 βοηθήματα για το ίδιο μάθημα. Μείνε στα κλασικά και αγαπημένα και μην πειραματίζεσαι και πολύ. 

Επένδυσε σε βοηθήματα που έχουν όλη την ύλη μέσα κι όχι τόσο εξιδικευμένα για μερικά κεφάλαια μόνο ανα τόμο.

Να πω κάπου εδώ ότι εγώ έδωσα πανελλήνιες το 2019. Από τότε έχουν αλλάξει πολλαααααααα. Δεν μπορώ να σας προτείνω βοηθήματα επειδή δώσαμε σε άλλη ύλη.

Αυτά απο εμένα , θέλω να μου πείτε τι σκέφτεστε να πάρετε φέτος και τις δικές σας συμβουλές στα σχόλια. 

Τα λέμε στο επόμενο 

-Λύρα


ΠανελλήνιεςWhere stories live. Discover now