31.Ποτέ δεν θα είμαι έτοιμη να δώσως Πανελλήνιες

734 31 6
                                    

Στο σημερινό κεφάλαιο θα μιλήσω για κάτι που πραγματικά ήθελα κάποιος να μου έχει πει πριν ξεκινήσω αυτήν την χρονιά : ποτέ δεν θα είσαι έτοιμη

Μπορεί πολλοί από εσάς να ξενερώσατε με την ημερομηνία που ανακοινώθησε ότι θα γίνουν οι πανελλήνιες (2020) επειδή δεν το περιμένατε τόσο νωρίς ... όπως και εγώ άλλωστε. Σας είχα πει σε προηγούμενο κεφάλαιο μάλιστα ότι κάτι είχα ακούσει για 22-29 αλλά τελικά θα γίνουν 15.

Δεν θα σας το κρύψω: Νιώθω έναν μικρό πανικό .

Όμως δεν θα έπρεπε.

Γιατί ποτέ δεν θα είμαι έτοιμη.

Πάντα θα μπορείς να λύσεις και άλλες ασκήσεις , να διαβάσεις παραπάνω ώρες να μάθεις παραπάνω πράγματα.

Νομίζετε ότι επειδή δίνω δεύτερη χρονιά και επειδή δίνω δεύτερη φορά και έχω δει την ύλη και επειδή διαβάζω αρκετά ότι θα είμαι έτοιμη ...

Άλλα δεν είμαι.

Ακόμα και σήμερα μετά απο πρακτικά 3 χρόνια προετοιμασίας δεν είμαι έτοιμη, ακόμα μαθαίνω ακόμα έχω κενά *έστω μικροσκοπικά*.Δεν ξέρω απέξω όλο το βιβλίο της βιολογίας λέξη προς λέξη, ούτε της χημείας, δεν λύνω κάθε φορά τις ασκήσεις της φυσικής σωστά, οι εκθέσεις μου δεν είναι 40/40, οι περιλήψεις μου δεν είναι 25/25, δεν ξέρω όλα τα συνώνυμα.

Και αυτό όχι επειδή είμαι χαζή, αλλά επειδή είμαι άνθρωπος

Τι θέλω να πω με αυτό;

Όσο πολύ και αν προσπαθήσεις, όσα χρόνια και να περάσουν ποτέ δεν θα νιώθεις 100% σιγουριά ότι θα πας και θα γράψεις καλά. Ποτέ δεν θα έρθει η μέρα και η στιγμή που θα πεις "πάω για σίγουρο βαθμό" ... και αν το πιστεύεις αυτό είναι μια ψευδαίσθηση επειδή στην πραγματικότητα όσο διάβασμα και να κάνεις στην ουσία κρίνονται όλα σε μια στιγμή.

Μην πέφτεις στην παγίδα και μην νομίζεις ότι αν "αυτή η στιγμή αν γίνει μια εβδομάδα πιο μετά τότε θα γράψεις καλύτερα επειδή θα είχες παραπάνω χρόνο για προετοιμασία"

Δεν θα αλλάξει κάτι ουσιαστικό.

Ναι, θα διαβάσεις παραπάνω δεν λέω απλά ... η πρόοδος είναι κάτι που θέλει χρόνο. Την πρόοδο δεν θα την δεις σε μια μέρα, σε μια βδομάδα αλλά θέλει μήνες. Θα σας δώσω ένα κλασικό παράδειγμα :

Έχω ακούσει άπειρες φορές το " Συνειδητοποίησα ότι έπρεπε να διαβάσω 2 μήνες πριν και διάβαζα 10 ώρες την ημέρα ... αλλά δεν πέρασα τελικά"

Ο χρόνος δεν αντικαθιστάτε με τίποτα.

Και μην μου πείτε για τον γιο του μπατζανάκη της ψιλικατζούς επειδή όπως έχω πει ξανά μιλάμε για τον μέσο όρο. Πάντα θα υπάρχουν ακραία παραδείγματα, αλλά είναι ο εξαιρέσεις που επιβεβαιώνουν τον κανόνα.

Δεν μπορείς να απαιτείς από τον εαυτό σου ξαφνικά να γίνει υπόδειγμα υποψηφίου και το ίδιο ξαφνικά να διαβάζει 8 ώρες την ημέρα και μέσα σε 1 εβδομάδα να κάνει κάτι που προσπαθούσες όλη την χρονιά και να το κάνει καλά αλλά δεν τα κατάφερνε.

Μην πάρετε το λάθος μήνυμα Δεν σου λέω αν έχεις καταλάβει το λάθος σου και τώρα ξεκινάς να προσπαθείς να καλύψεις κάποιο κενό ότι δεν θα καταφέρεις.

Απλά λέω στα άτομα *όπως εγώ* που πιστεύουν ότι επειδή οι εξετάσεις θα γίνουν πιο νωρίς απο ότι προέβλεψαν ή από ότι ήθελαν ότι ήρθε το τέλος του κόσμου.

Δεν ήρθε

Όλα κρίνονται σε μια στιγμή.Αυτή η στιγμή μπορεί να είναι καλή αλλά μπορεί να είναι και κακή. Το διάβασμα που κάνεις δεν εγγυάται τίποτα παραπάνω από καλά προγνωστικά. Δεν είναι αρνητικό αυτό απαραίτητα μην σκέφτεστε ότι όλα μπορούν να χαθούν σε μια στιγμή διότι μπορεί να πάνε όλα καλά και ίσως καλύτερα από όσο νομίζατε.

Αυτά από εμένα λοιπόν

Τα είπα για να τα ακούσετε εσείς, τα είπα για να τα ακούσω και εγώ.

Και τα λέμε στο επόμενο!

-Λύρα

ΠανελλήνιεςWhere stories live. Discover now