Αλλά πριν από αυτό θα ήθελα να πω το εξής :
Αρχικά, ότι ο καθένας έχει τα δικά του στάνταρτ για το τι σημαίνει καλός βαθμός όποτε αν πείρες παρόμοιο ή λιγότερο από ότι εγώ τότε δεν σημαίνει ότι πάτωσες.
Επιπλέον, ότι δεν με πειράζει τόσο πολύ πλέον που δεν έγραψα όσο περίμενα επειδή τόσες μέρες το σκεφτόμουν και τώρα δεν νιώθω άσχημα. Σας το είχα πει και στο προηγούμενο θέλει χρόνο!
Όποτε μην νιώθετε άσχημα για εμένα δεν υπάρχει λόγος είμαι καλά και θα σας εξηγήσω γιατί.
Αυτοί είναι η βαθμοί μου :
ΒΙΟΛΟΓΙΑ : 19
ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ : 16
ΦΥΣΙΚΗ : 20
ΧΗΜΕΙΑ : 13,5
Το όποιο με την βοήθεια συντελεστών βγαίνει 17.042 μόρια
Σε κάποια μαθήματα τα πήγα καλά πχ στην Φυσική αλήθεια ποτέ δεν το περίμενα να πάρω 20. . Είναι μια απόδειξη ότι στην φυσική δεν χρειάζεται να το "έχεις". Εγώ ποτέ δεν το είχα απλά δούλεψα πολύ αλλά και με τον σωστό τρόπο * που ο τρόπος είναι εξίσου σημαντικός με τον χρόνο*
Σε κάποια άλλα μαθήματα τα πήγα μέτρια. πχ στην βιολογία ... θα μπορούσα και λίγο καλύτερα.
Άλλα αυτό που μου χαλάει τον μέσο όρο είναι η χημεία.
Ώς φοιτήτρια χημικού ντρέπομαι.
Θα πήρατε χαμπάρι και εσείς ότι τα θέματα φέτος ήταν τα χειρότερα θέματα που έχουν μπει ποτέ στην χημεία *τουλάχιστον τα δικά μας * και δεν σε άφηναν να δείξεις το διάβασμα που είχες κάνει. Βασικά δεν σε εξέταζαν στην χημεία με κάποιον τρόπο ... γενικά ήταν ένα μαύρο χάλι.
Ωστόσο είχα δουλέψει τόσο πολύ για αυτό το μάθημα, με τόση αγάπη και είναι άσχημο να βλέπεις ένα 13,5 εκεί που ήθελες ένα 20! Όλα αυτά την στιγμή που είναι ένα αντικείμενο που ήθελα να σπουδάσω.
Γενικά δεν είναι ότι τα πήγα άσχημα, απλά η χημεία μου χαλάει τόσο πολύ τον μέσο όρο που δεν έχω αρκετά μόρια για να διεκδικώ την Ιατρική σε καμία πόλη.
Όποτε η ερώτηση είναι τι κάνουμε τώρα ;
Η απάντηση: Βαλίτσες για Κρήτη.
Μετά απο αυτήν την αποτυχία στην χημεία η καλύτερη εναλλακτική είναι σπουδές στο χημικό ώστε να μάθω όση χημεία χρειάζεται!
Απλά με λίγα λόγια αποφάσισα ότι πρέπει να φύγω. Θα πάω λοιπόν στο χημικό της Κρήτης, εκεί που είχα περάσει την πρώτη χρονιά και θα τελειώσει εκεί η ιστορία.
Αυτά απο εμένα , εύχομαι εσείς να τα πήγατε καλύτερα και τα λέμε στα επόμενα !
-Λύρα