28.Πως να κάνεις Επανάληψη στις Πανελλήνιες

1.2K 25 6
                                    

Παρότι μπορεί να έχεις όλη την καλή διάθεση να διαβάσεις για πολλές ώρες, μπορεί να χαθείς μέσα στα πόσα πολλά πράγματα έχεις να κάνεις επανάληψη* , στο πόσες και ποιες ασκήσεις θα λύσεις κτλ. Το ίδιο έπαθα και εγώ όταν ξεκίνησα να κάνω επανάληψη μόνη μου , όποτε είμαι εδώ να μοιραστώ την σοφία που μου χάρισαν οι κρίσεις πανικού μου.

*επανάληψη για ένα διαγώνισμα κυρίως 

Πάρτε μια βαθιά ανάσα να φύγει το άγχος και πάμε να δούμε σε μερικά απλά βήματα πώς θα οργανώσουμε σωστά μια επανάληψη.

Να σημειωθεί ότι δυστυχώς το παρόν κεφάλαιο αφορά κυρίως την θετική κατεύθυνση, επειδή εκεί έχω μόνο εμπειρία.

α) Κάνε ένα κεφάλαιο την φορά.

Παρότι αγαπάμε τα συνδυαστικά θέματα , μην λύνεις σκόρπια ασκήσεις από όλα τα κεφάλαια δεν είναι ότι καλύτερο. *εκτός και αν οι ασκήσεις είναι σε μορφή διαγωνίσματος λολ *. Πχ σήμερα θα ασχοληθώ με την οργανική χημεία και αύριο με το 5ο κεφάλαιο.

β)Ξεκινάμε με μια καλή επανάληψη στην θεωρία.

Έχω κάνει άπειρες αναφορές στο βιβλίο για τους τρόπους που μπορείς να διαβάσεις θεωρία , οπότε δεν θέλω να το κουράσω. Κάθε study session , πρέπει να ξεκινάει με μια μικρή επανάληψη θεωρίας (ακόμα και αν νιώθετε ότι την ξέρετε) έτσι για να μπείτε στο mood .

γ)Συνεχίζουμε με πολλαπλής επιλογής

Τώρα που έχουμε φρέσκια την θεωρία καλό είναι να κάνουμε μερικά πολλαπλής για να προετοιμαστούμε για τις ασκήσεις. Προσωπικά κάνω όλα τα πολλαπλής απο το εκάστοτε βοήθημα που έχω και σημειώνω ποια κάνω λάθος , για τον μελλοντικό εαυτό μου.

Εδώ να πω ότι μπορεί κάλλιστα να μην είναι πολλαπλής απαραίτητα αλλά συμπλήρωση καινών , σωστό λάθος ή αντιστοίχηση. Οτιδήποτε εξετάζει την θεωρία 

δ) Ήρθε η ώρα των ασκήσεων

Εδώ συνήθως είναι η φάση που το χάνεις επειδή υπάρχουν άπειρες επιλογές. Να μερικοί κανόνες που μπορείς να ακολουθήσεις όταν έχει φτάσει η ώρα :

1. Αν το κεφάλαιο πέφτει στις εξετάσεις κυρίως με την μορφή Β θέματος (πχ στην φυσική Φθίνουσες , Dopler , Διακρότημα κτλ στην χημεία 1ο-2ο-3ο-6ο κεφάλαιο ) Δεν έχει νόημα να κάτσεις να λύσεις ασκήσεις με νούμερα και αριθμητικές πράξεις . Επικεντρώσου στο να λύνεις β θέματα , δηλαδή πολλαπλής με αιτιολογηση ή Σ/Λ με αιτιολόγηση ακόμα και πινάκια μεταβολών ή σύγκριση μεγεθών (πχ το ph διαφόρων διαμερισμάτων στην χημεία ).Εδώ στην βιολογία προτείνω να απαντήσετε σε ερωτήσεις πάνω στην καθαρή θεωρία.

ΠανελλήνιεςDonde viven las historias. Descúbrelo ahora