13.Προφορική Εξέταση στις Πανελλήνιες

1.2K 27 46
                                    

Μια απο τις ερωτήσεις που παίρνω πολύ συχνά είναι η εξής :

"Πώς γίνετε να δίνεις προφορικά έκθεση/φυσική/χημεία "

Σήμερα λοιπόν θέλω να σας περιγράψω την εμπειρία μου στα προφορικά και να ξεκαθαρίσω μια και καλή ότι :

ΌΧΙ ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΠΙΟ ΕΎΚΟΛΟ ΝΑ ΔΙΝΕΙΣ ΠΡΟΦΟΡΙΚΆ.

... διότι όντως δεν είναι

Πρώτα από όλα μια απο τις βασικές διαφορές είναι ότι δεν δίνεις μαζί με τα παιδιά απο το σχολείο σου και πας σε ένα περιβάλλον που είσαι ουσιαστικά μαζί με πολλά παιδιά που και αυτά δίνουν προφορικά απο πολλά σχολεία και πιθανών να μην ξέρεις κανέναν ή ελάχιστα άτομα. Είναι λίγο περίεργο και στην αρχή ένιωθα λίγο άβολα όταν πήγα στο σχολείο και δεν ήξερα κανέναν αλλά μετά είδα κάποιες κοπέλες και γνώρισα εκεί κόσμο όποτε δεν ήταν τόσο άσχημα.

Τώρα πάμε στο θέμα που καίει όλους: τι κάνουμε μέσα στις 3 ώρες.

Η απάντηση είναι πολύ απλή ... ότι κάνει ο μέσος μαθητής. Απλά λύνουμε κανονικά το διαγώνισμα. Στην περίπτωση της έκθεσης γράφουμε κανονικά την την περίληψη, τις ασκήσεις και την έκθεση. Στην φυσική και στην χημεία λύνουμε κανονικά τις ασκήσεις , όπως ο μέσος μαθητής. Δεν υπάρχει κάποιο διαφορετικό καθεστώς για εμάς, δεν γράφουμε ειδικά θέματα δεν έχουμε παραπάνω ώρα *τυπικά *

Η μόνη διαφορά είναι ότι μόλις τελειώσουμε, πρέπει να περιμένουμε να πάμε σε μια επιτροπή που αποτελείτε απο 3 καθηγητές * μην φανταστείτε τίποτα ουαου , κλασικοί καθηγητές λυκείου είναι όπως αυτοί που διορθώνουν τα δικά σας. Συγκεκριμένα με εξέτασαν καθηγητές φίλων και γνωστών από άλλα σχολεία. Είναι εκεί και οι 2 βαθμολογητές και ο τρίτος σε περίπτωση που χρειαστεί να πάει για αναβαθμολόγηση το γραπτό *που είναι δύσκολο γενικά στα προφορικά *. Αυτό που κάνεις μπροστά στην επιτροπή είναι να παρουσιάσεις αυτό που έχεις κάνει αυτές τις 3 ώρες και προσθέτεις ότι νομίζεις ότι χρειάζεται. Λες πχ Να εδώ επειδή ισχύει η ΑΔΣ πείρα αυτόν τον τύπο και έλυσα προς αυτό ... Βέβαια μεταξύ μας βαριούνται να σε ακούν να περιγράφεις ασκήσεις όποτε , απλά αν έχεις κάτι να προσθέσεις το λες.

...ναι καλά διαβάστε: γράφουμε κανονικά τα πάντα. Την έκθεση και την περίληψη απλά τις διαβάζουμε και δεν μας μετράνε τα ορθογραφικά. Αυτή είναι η βοήθεια που παίρνουμε.

ΑΥΤΌ.

Υπάρχουν 4 βασικά θετικά του να δίνεις προφορικά που δεν τα έχει ο μέσος μαθητής ... τα οποία άνετα μπορούν να γίνουν αρνητικά.

ΠανελλήνιεςWhere stories live. Discover now