Έλαβα ερώτηση για το "Πώς είναι να γράφεις πανελλήνιες" και πραγματικά είναι κάτι που θα ήθελα να ήξερα και εγώ νωρίτερα! Απλά το βρίσκω λιγότερο αγχωτικό να πηγαίνω σε ένα μέρος που ξέρω τι θα γίνει όποτε είπα να κάνω το κεφάλαιο σχεδόν 1 χρόνο πριν να το έχουμε να το χαιρόμαστε.
Ας ξεκινήσουμε απο τα βασικά: Θα πρέπει να ξυπνήσεις νωρίς ... Φάση εγώ είχα ξυπνήσει απο τις 6.
Θα ετοιμαστείς με ρούχα που έχεις βρει από πριν ... δεν είναι ώρα για styling. Είναι σημαντικό να πας με άνετα ρούχα , που σε κάνουν να νιώθεις καλά και τα λοιπά αλλά ταυτόχρονα να είναι αεράτα τι εννοώ με αυτό; Αποφύγετε ρούχα που είναι σκουρόχρωμα ή μαύρα , ρούχα που είναι από συνθετικά υφάσματα τύπου βισκοζ και προτιμήστε λευκά ή ανοιχτόχρωμα υφάσματα βαμβακερά ή λινά.
Το ποιο σημαντικό είναι το πρωινό. Ότι και να κάνετε μην πάτε χωρίς να έχετε φάει το πρωί (Έκανα την βλακεία και πήγα σε μάθημα χωρίς να φάω και μου έπεσε η πίεση ... δεν το θέλεις αυτό). Αλλά γενικά καλό είναι να μην γίνονται υπερβολές. Ότι έχεις συνηθίσει, τίποτα περισσότερο και τίποτα λιγότερο.
Καλό είναι να κάνεις μια λίστα με το τι θέλεις να πάρεις και να τα έχεις βγάλει απο το προηγούμενο βράδυ. Σίγουρα θέλεις στυλό , τουλάχιστον 3. Να προσέξεις να είναι όλα ή μπλε ή μαύρο γιατί δεν μπορείς να γράφεις και με τα δύο στο ίδιο γραπτό. Οπωσδήποτε μολύβι και γόμα. Εγώ προσωπικά πείρα μηχανικό για να γλιτώσω την ξύστρα αλλά πήρα 2 πακέτα μύτες. Για την θετική χρειάζεται χάρακας (κατά προτίμηση αυτός με την ορθή γωνία για να γλυτώσεις χώρο) και διαβήτη. Καλό είναι ναι τα έχεις σε μια κασετίνα.
Πέρα από αυτά να πάρετε μαζί σας νερό ... πολύ νερό. Γενικά οι πανελλήνιες θέλουν πολύ νερό. Όσο νερό και να έπαιρνα δεν ήταν ποτέ αρκετό. Φροντίστε να έχετε παραπάνω νερό απο όσο νομίζετε ότι θα χρειαστείτε. Προφανώς άγχος προκαλεί συχνοουρία οπότε με μέτρο πάντα αλλά το να διψάς δεν είναι λύση μέσα στην ζέστη.
Επιπλέον, καλό θα ήταν να φέρετε φαγητό σε περίπτωση που σας πέσει η πίεση ή πάθετε κάτι, ιδανικά κάτι αλμυρό (μιλάω απο προσωπική πείρα ).
Τέλος απαραίτητα είναι ένα ρολόι (καλό είναι να το πάρεις από τώρα για να συνηθίζεις στην ιδέα στα διαγωνίσματα) και καρτελάκι ταυτότητα.
Και τι θα κάνεις εκεί από τις 8 πάρα;
Απολύτως τίποτα, απλά όλοι πάνε εκεί από τις 8 πάρα όποτε πήγαινε και εσύ!