- Figyelj, lehet hogy most elrontom a meglepit, de apáék a szomszéd utcába költöztek, és ott lett volna egy kis meglepi buli. Apa felajánlotta hogy odaköltözhetünk.
- Komolyan? - néztem rá nagy shemekkel. - De a bíró múltkor az anyagi háttere miatt mondott nemet az odaköltözésre.
- Igen, de ez majdnem 5 éve volt. Mostmár talált egy jól fizető állást, így ha oda akarunk költözni, nyugodtan megtehetjük. Főleg hogy Lau a nénikénknél maradt, mivel ott akarja befejezni a sulit.
- Ez szuper ötlet. És nekem meg van egy ötletem hogy hogyan szökjünk el! - mosolyodtam el. De ekkor beugrott a gitárom. Azt lent hagytam az előszobában. - Ó, ne! - egyből az ajtóhoz rohantam, majd le a lépcsőn. A gitárom anyám kezében volt és épp a földhöz vágni készült azt.
- NE! - ordítottam, de a gitár ekkor találkozott a földdel és ketté tört. Csak a húrok tartották össze. A könnyeim patakogban folytak, és a földre rogytam. Eltörte. Eltörte a legkedvesebb akándékomat amit valaha is kaptam. Ekkor Ash jelent meg mellettem. Ő is teljesen lefagyott.
- Kész, ennyi! Te gy szörnyeteg vagy! Elmegyünk innen! Apához fogunk kóltözni! - kelt ki magából újra, majd hozzám sietett és felsegítve a földről felhúzott a szobámba, ahol csak simán az ágyra ültetett és elkeudte a roháim bepakolni az egyik sporttáskámba, majd miután befejezte az övéit is elrakta. A tantárgyainkat a sulis táskánkba raktuk, majd Ash elém térdelt. Én még mindig zokogtam. Egyszerűen nem tudtam abbahagyni.
- Figyelj. Anya ma éjszakás. Felhívom apát hogy 8 után induljon el ide a kocsiával és két nagy bőrönddel, amibe berakjuk a többi cuccunkat. Jó? Már nem kell olyan sokat kibírnunk, addig szedd össze amit biztos akarsz hozni. Oké? Minden rendben lesz. - ölelt szorosan magához. Ezután kulcsrazárt ajtókkal ültünk, még el nem jött a 8 óra. Anya már 8 elött elment, majd 8:10-kor csengettek.
- Itt van. - mondta Ash, majd lement ajtót nyitni. Megfogtam azt a kevés cuccot amit összepakoltam és elkezdtem levinni.
- Asa! - mosolygott rám apa, de mikor meglátta a könnyes arcom egyből lehervadt az a mosoly a szájáról. - Mi történt? - lépett hozám, mire karjaiba bújtam és újra zokogásba törtem ki.
- Anya eltörte a papától kapott gitárját. - mondta el Ash.
YOU ARE READING
A rock istennő <Michael Clifford ff>
FanfictionA a suli legmenőbb és legismertebb, de egyben a legkedvesebb lánya, és a legvisszahúzódóbb, legcsendesebb, legszerencsétlenebb fiú története.