- Gyertek! - intettem. Bent a kicsik az ágyikójukben aludtak összebújva, még Asa az ágyban ült a TV-t bámulva miközben a dugi csokimat ette. Érkezésünkre egyből felkapta a fejét.
- Fiúk! - pattant fel, még mindig az ÉN dugi csokimmal a kezébe, majd átölelte a két fiút.
- Hiányoztál törpém. - mosolygott Cal Asara, aki egy újabbat harapott a csokiba, majd cukin elmosolyodott.
- Ne hidd hogy ez a cuki mosoly megment attól amit azért fogsz kapni mert megetted a csokimat. - néztem rá.
- Éhes voltam na. Egy hétik éheztem. Ne vonj meg a csoki evésétől. - nezett rám durcásan, majd az utoljó falatot is bekapta. A két fiú azóta már a kicsikkel vannak elfoglalva. Mosolyogva mentem közelebb Asahoz, aki épp le akarta nyalni a csokit az ujjairó, de megfogtam aprócska kezeit és én nyaltam le.
- Hivatalosan is édes vagy. - mosolyodtam el, mire kaptam egy szájra puszit.
- Amúgy hogy terveztétek a bulit? - kérdezte Luke, miközben mind a kettőnket átkarolta.
- Itt lesz megtartva, és Asat berakjuk egy dobozba! - karoltam át az említett derekát.
- Tessék? - nézett rá nagy szemeivel.
- Megleped Ashéket! Te leszel az ajándék! - mosolyodtam el izgatottan.
- Ez jó ötlet! - állt mellém Cal aki kezében Riley volt.
- Hát oké! Ti tidjátok! - bólintott Asa.
- Akkor szerzek egy nagy dobozt! - vigyorgott Luke. A srácok csak egy órát maradtak, mondván, hogy hagynak romantikázni. Este Luke hívott hogy megszerezte a kellő dobozt, ezért ők korábban jönnek. Amugy meg igen itt lesz megtartva a buli.
YOU ARE READING
A rock istennő <Michael Clifford ff>
FanfictionA a suli legmenőbb és legismertebb, de egyben a legkedvesebb lánya, és a legvisszahúzódóbb, legcsendesebb, legszerencsétlenebb fiú története.