...Akkor lássuk is a tanárok nyereményeit! A harmadik hely nem másé mint a 4787-tombolát tartalmazó tanáré, aki nem mást mint egy full smink készletet nyert. Na igen. Sok itt a női nyeremény. De ne aggódjatok fíúk/tanárok, a második hely, azaz a 4798-as tombolát őrző személynek egy hajnyíró szett jár. És lássuk az elsőt ami nem más mint az 5294-es tombola szám. Ez a tanár egy egysuemélyes bérletet kapott a helyi szépségszalonba. Nyugi, itt van külön férfiaknak is rész. - kuncogtam. Nem mintha olyan sok tanárunk lenne. Talán kettő van, vagy három. Nem tudom, de ők mind a B-seket tanítják. - Ó, és még valami! A nyertes tombola számok ki lesznek rakva a hirdető táblára, akit esetleg érdekel. A viszont hallásra! - ezzel ki is nyomtam a kamerát, majd beraktam a szokásos zene listát. Benne van az összes diákok által ajánlott normális zene. Ezután végleg elhagytam a rádió termet, amit Maya vett át, a hangmérnök
- Jó voltál csajszi! - mutatta fel hüvelyk ujját vigyorogva.
- Köszi! - mosolyogtam, majd elimdultam a szekrényem felé, hogy felkészüljek a kémiára. Mikor csaptambe az ajtót vettem észre a két szekrénnyelnodéb álló Mikeyt m, aki épp pakolt, és össze rezzent az erős csapásra.
- Ne haragud, nem akartalak megijeszteni. Csak nem vettelek észre. - tettem kezem a vállára.
- Semmi baj. Már hozzá szoktam. - mondta halkan, szinte már suttogva.
- Hé, nem megsérteni akartalak. Csak nagyon halk vagy. Ajj Istenkém. - öleltem magamhoz, Mikey törékenynek tűnő testét. A fiú nem volt valami hű de magas, de még így is magasabb volt nálam.
- Legyen kicsit több magabiztosságod pajtás. - mosolyogtam. - Na gyerünknkémiára. - engedtem el, majd megindultam a terem felé, a nyokomban Mikeyval. A laborban már ott voltak oáran, köztül Calum és Ash.
- Ülj oda, mindjárt jövök én is. - mutattam rá az üres helyre, majd Ashhez mentem.
- Na mizu húgi? - nézett rám mosolyogva.
- Átülök Mikey mellé, te meg ülj nyugodtan Cakumhoz. Szegény srácot valami brutális érhette. Sose láttam senkit se így retzegni. - ráztam a fejem.
- Oké, csak nyugodtan. - bólimtott, majd ő is átcuccolt Calum mellé. Mire becsengettek, már mindenki be ért. A tanárnő szokásosan késett 10 percer, de nem zavart. A nap hamar eltel. Egész nao Mikeyval voltam, és próbáltam őt beszélésre bírni. Épp pakoltam, mivel nekem van még egy óra zeném, a plusz szakkörön, így arra készültem.
- Te nem mész haza? - nézett rám Mikey, mivel minden cuccom a táskámba, majd a táskát a szekrénybe raktam.
- Még van zene szakköröm, ami egy óra. - mondtam, miközben elindultunk aterem felé.
- Itt van külön ilyen szakkör? Hol lehet jelentlezni? - csillantak fel a szemei. Végre boldog. Ezen én is elmosolyodtam.
YOU ARE READING
A rock istennő <Michael Clifford ff>
FanfictionA a suli legmenőbb és legismertebb, de egyben a legkedvesebb lánya, és a legvisszahúzódóbb, legcsendesebb, legszerencsétlenebb fiú története.