14.

675 29 0
                                    

- Ash. - szólítottam meg, mikor már az ágyban feküdtünk.
- Mondjad apróság. - fordult felém.
- Holnap majd várj meg tesi után, jó? - hunytam le a szemeim.
- De holnap zene szakkör lesz. - emlékeztet, persze nem mintha szükségem lenne rá.
- Kiiratkoztam. - mondtam szomorkádan. Egyszerűen nem tudok zenére gondolni, mert akkor mindig az a szörnyűség jut az eszembe.
- Re hát miért? Hisz imádtad. - értetlenkedik.
- Nem bírnék a történtek után zenére járni. A gitárom javíthatatlan és ezt ti is tudjátok. Nem lehet csak úgy összeragasztani, mert előbb-utóbb újra eltörik. De ezt mint már mondtam ti is tudjátok. - éreztem ahogy lefolyik egy könnycsepp az arcomon, ami Ash le is töröl egyből. - Inkább aludjuk. - suttogom.
- Rendben. - ölel magához. A kövi nap hamar eltel. Tesi, töri, nyelvtan, fizika, infó és újabb tesi. Ez a legegyszerűbb napunk. Az utolsó óra után haza mentünk, én egész hétvégén depiztem, és kb. ennyi. Hétfőn késve érkeztünk, mivel elaludtunk. A szünetekben végig a lánymosdóban voltam, órákon pedig beültem a hátsó egszemélyes padba. Én vtam mindig aki először hagyta el a termet, és aki utoljára lépett be rajta. Nem volt kedvem semmihez. Sulinután sietve indultunk haza, mivek Ashnek szemorvoshoz kellett mennie. Ö is szemüveges, de jobban szereti a kontak lencsét. De úgylátszik az gyenge, mivel délután szemüveggel jelent meg az ajtóban. Nem értem miért hisztizik a szemcsi miatt, mert baromi jól áll neki. Este azt hazudtam apunak, hogy már ettem mielőtt haza értek, és nem vagyok éhes, így bebújtam az ágyamba. Ma nem Ash-vel alszok, mivel nem akarok a nyakán lógin. Végülis már nem ovisok vagyunk. Reggel az ébresztő óra előtt keltem, ígx a telóm nyomkodásával ütottam el az időt...

A rock istennő  <Michael Clifford ff>Where stories live. Discover now