35

476 22 0
                                    

Mike-val az oldalamon és a gitárral a hátamon sétáltunk a zene terem felé, de ott egy ismeretlen, kissé unszimpatikus nőcivel találtuk szembe magunkat.
- O, elnézést! - mentünk volna ki, de nőci utánunk szólt.
- Kit kerestek? - kérdezte.
- Mrs. Forkot! - adtam a választ, Mike kezét nem elengedve.
- Hadd mutatlozzak be! A nevem Melani Roberts! Én vagyok az új igazgató nő. Mrs. Forkot nemrég bocsájtottam el. Nincs szükségünk nyugdíjjas tanárra.
- Tessék? - kérdeztük egyszerre.
- És ez amúgy is egy informatikán alapuló iskola! Ha genélni akartok akkor nem ide kellett volna jöjjetek. - mondta kissé durván.
- Gonosz tanárokra sincs szükségünk! - vágtam vissza halkan.
- Tessék? - kérdezett vissza magasabb hangon.
- Szerintem jól hallotta! - álktam a tekintetét. Sose féltem visszaszólni senkinek. Még tanárnőnek se és ez most sem változott.
- Na ide figyelj. Ha át akarsz menni valaha is az érettségin, akkor jobb ha változtatsz a magatartásodon! - totyogott közelebb a tűsarkújában.
- Akkor most maga figyeljen! Ha nem akarja elveszteni az állását akkor fejezze be a fenyegetőzést! - vágtam vissza. Nem fogom hagyni hogy brfolyásoljon.
- Fhuuu...te kis! - nézett rám mérgesen, kezét megemelve.
- Ha megüti akkor nemhogy kirúgják, de többet egy iskolát se fog belülről látni mint pedagógus. - lépett közelebb Mike.
- Ezt nem fogom szó nélkül hagyni! - ment el mellettünk a dühtől forrva.
- Megrohadhatnának az ilyenek. - morogtam én is dühösen, miközben visszamentünk a többiekhez.
- Na mi történt? Vörös a fejed és árasztod magadból a negativitást. - reagált először Luke.
- Képzeljétek! Összefutottam az új igazgatónővel! Igazán kedves teremtés. - mondtam rele iróniával.
- Jesszus ne is mondd. Mikor megérkeztem képes volt csak azért belémkötni mert nekitámaszkodtam a korlátnak, kívűl, még vártalak titeket. "Neked nincs iskola, hogy ilyen lazán támasztod itt a semmit? Vagy kell egy igazolatlan?" - kezdte el vékony hangon utánozni a hárpiát, mire mindenkiből kitört a nevetés.
- Ejnye gyerekek! Nem illik mást a háta mögött kibeszélni. - hallottuk meg Mrs. Fork hangját.
- Tanárnő! - virultam fel, miközben átöleltem az idős hölgyet.
- Mrs. Fork az új diri tényleg irritáló. Tessék megmondani ha nincs igazam! - mondta Cal

A rock istennő  <Michael Clifford ff>Where stories live. Discover now