2/25

347 10 0
                                    

Miután elpusztítottuk a pizzákat én felmentem a kicsikhez, megnezni őket. Adtam nekik enni, majd pelust cseréltem. Mikor ezeket befejeztrm és le akartam menni, csak akkor tűnt fel, hogy a munkálkodásom Mike végig nézte. Csak mosolyogva nézett, és mikor elé értem egy apró puszit nyomott ajkaimra.
- Csodás anya vagy! - súgta ajkaimra.
- Te meg egy csodás apa és férj! - bújtam ölelésébe, mire nyomott egy puszit a fejemre.
- Szeretlek! - súgta.
- Én is! - súgtam.
- Gyere, aludjunk. A srácok már elmentek. - húzott az ágy felé, ahol egymásba gabajodva aludtunk el. Az éjszaka folyamán nem sok esélyt kaptunk az alvásra. Sokszor sírdogáltak a kicsik. Hol az egyik, hol a másik. A vége az lett, hogy a három törpe köztünk aludt el.

2022. Május. 30.

Fáradtan keltem ki az ágyból, miközben a gyerekek szobája felé fettem az irányt. A kicsi Kiara már ébren volt, ezért őt mosolyogva vettem ki az ágyikójából.
- Na gyere hercegnő, keltdük fel apát! - mosolyogtam at 1 éves tündérkémre.
- Appa! - csapkodott boldogan. Bent Kiarát Michael hasára fektettem, mire a kicsi hozzá is látott a feladatához. Először kis kezeit Mike arcára rakta és elkezdte gyúrni azt. Aztán kis szerencsétlen puszikat nyomott az orráea, homlokára, arcára, konkréten minden hova. De mivel erre sem kelt fel, lagalábbis Kiki ezt hitte, mivel én tudtam hogy Mike már akkor felkelt mikor kimásztam mellőle. Ekkor Kiara száját egy hangos, felháborodott kiáltás hagyta el, miközben Mike mellkasára csapott.

A rock istennő  <Michael Clifford ff>Where stories live. Discover now