17.

654 31 1
                                    

Reggel miután felkeltem egy dobozt vettem észre az ágyamnál. Nagyon nagy volt. Polt rajta egy kis cetli aminez állt:
Nincs különösebb ok ami miatt kapod ezt, csak szeretnénk ha újra a régi lennél. Moat olyan mintha szerepet cserélnénk. Én a kemény, menő srác, te meg a visszahúzódó szürek (a te esetedben narancs) kisegér. Hiányzik a magabiztosságod, és hiányzol a zene órákról is.

Puszil Mikey♥️

Könnyes szemmel bontottam ki a dobozt melyben...ot je jó ég. Ez egy ugyan olyan gitár mint ami a papitól van, csak feketében. Hataasat sikítottam mikor felfogtam hogy mi is ez, majd örömömben hangosan sírninkiztem. Ekkor Ash és Mike aggódó arca jelent meg a szobám ajtajána, de mikor meglátták hogy mi miatt sikítottam egyből elmosolyodtak. Falpattantam a földről, majd Mikey nyakába ugrottam, aki szorosan ölelt magához.
- Köszönöm. - suttogtam, még mindig könnyezve. - Nagyon szépen köszönöm. - szorítottam jobban.
- Neked bármit apróság. - myomott puszit a nyakamra, mivel csak azt érte el. A tettére kellemes bizsergés futott át rajtam, így csak nyugisan feküdtem tovább a vállán. Közben Mikey leült vel az ágyra, és ott öleltük egymást szorosan.
- Honnan tudtad? - néztem rá, mire ő arcomhoz nyúlva letörölte a könnyeim.
- Ash beszámolt mindenről, és gondoltam megleplek ezzel. - célzott a gitárra. - És hopnap este egy vacsival. Már ha el akarsz jönni.
- Még jó hogy! - öleltem át újra, amit ő mégszorosabban viszonzott.
- Na gyere, öltözz! - állt fel, majf letett. - Ja, és légyzsi világosba. Ilyesztő vagy abban a sok fekete cuccban. - mondta, mire felnevettem, és kivettem egy fehér szaggatott csőnacit, és egy rózsaszín haspólót, amin deketével a chill szó volt írva. Felkaptam a fehér piros mintás fejekendőm, majd lementem.
- Kész vagy? - nézett felém Ash.
- Igen. - mosolyodtam el.
- Nem vagy éhes? - kérdezte Mike.
- Nem. - ráztam a fejem.
- Akkor indulhatunk. - ezzel a hátunkra kaptuk a táskákat és indultunk.

A rock istennő  <Michael Clifford ff>Where stories live. Discover now