2/10

377 17 0
                                    

Ma megyünk az ekső ultrahangunkra. Péntek van. A srácok este érkeznek, így van időnk.
- Izgulsz? - kérdeztem.
- Nem! - válaszolt egyszerűen.
- Az jó, mert én rohadtul! - vágtam oda.
- Nem kell. Minden rendben lesz. - mondta, miközben leparkolt a kis epület előtt. Itt egy Hanah nevű 45 éves nő dolgozik, de csak mint ultrahangos. A neten olvastam utána, és elég pozitív vissjelzések voltak.
- Gyere! - nyitotta ki nekem Mike a kocsi ajtaját. Ahogy kiszálltam ő egy rövidke csókot nyomott ajkaimra.
- Nem kell izgulni. - nyomott még egy puszit a fejemre. Lassan besétáltun a kis épületre, aminek az ajtaja fölött oda volt írva nagyban hogy Ultrahang, még alá kicsiben hogy Hanah Winsent. Bent a váró üres volt, ezért bekopogtunk egy ajtón ami gondolom az ultrahang terem volt.
- Gyere! - hallottunk meg egy női hangot, mire br is nyitottunk. A szívem eszeveszetten ver, annyira izgulok. Michael csak biztató pillantásokkal ajándékoz, és a kezemet szorongatja. Látszik rajta hogy ő is izgul.
- Ó, sziasztok! Cliffordék, igaz?
- Üdv, és igen, mi vagyunk! - bólintott Mike.
- Gyertek! - intett egy ágy felé, amire rá is fektetett engem. Az ultrhang zselét felkente a hasamra, majd oda iplesztette az ultrahang fejet, vagy mit.
- Ott is vannak. - mutatott a monitorra.
- Vannak? - értetlenkedett Mike.
- Igen. Három magzat látszik a képen. 6-7 hetesek lehetnek.
- Három? - kérdeztem erőtlenül.
- Igen. Tisztán kivehetők. - bólintott kedvesen Hanah. - Ott az egyik, a masik és a harmadik. - mutatott a képernyőre.
- Ó te jó ég. - dobtam hátra az eddig megemelkedett fejem. Mike is teljes sokkbam volt.

A rock istennő  <Michael Clifford ff>Where stories live. Discover now