- Gyere, nincs messze az úti cél. - mosolygott rám Mike, majd egy taxihoz vezetett. Pár perc múlva egy hatalmad lakás előtt álltunk meg.
- Hova hoztál? - kérdeztem mosolyogva.
- Bemutatom neked ez új otthonunkat! - mosolygott mint a tejbetök.
- Hogy mi? - kérdeztem sokkosan. Mindig is szerettem Torontót, és ezzel Mike is tisztában volt. Nem hiszem el hogy megvette ezt a hatalmas házat.
- Na gyere! Mindjár 8, és egyre hidegebb lesz. - vezetett be, de persze az ajtó előtt felkapitt menyasszony pózba és úgy vitt be. Az első dolog amit észrevettem az az égő kandalló volt. Na jó, kész ez a ház főnyeremény. Nekem nem kell több. A kandalló úgy is mi dent visz.
- Ki gyújtotta meg? - néztem Mikeyra.
- Maga a nagy Shawn Mendesz, aki 5 percel ezelőtt húzta el a csíkot, és akitől kölcsön kértem a magángépet. - vigyorgott.
- Istenem Mikey ez mind annyira szép! - ölelten meg őt könnyes szemekkel
- Gyere. Öltözzünk át, aztán melegedjünk a kandallónál. - nyomott puszit a fejemre. 15 perc múlva egy-egy csésze forrócsokival a kezünkben ültünk a kihúzott kanapén, a kandalló előtt. A TV-t nem kapcsoltuk be, mert tudtuk hogy ekrontaná a helyzetet.
- Mike, nekem is van egy ajándékom számodra. - kezdtem, majd a táskámhoz mentem, ahonnan kivettem egy dobozt amiben a terhességi tesztjeim voltak.
YOU ARE READING
A rock istennő <Michael Clifford ff>
FanfictionA a suli legmenőbb és legismertebb, de egyben a legkedvesebb lánya, és a legvisszahúzódóbb, legcsendesebb, legszerencsétlenebb fiú története.