Mike izgatottan nyitotta ki a kis dobizkát, amiben a két teszt volt. Az egyik amelyiken caak az volt hogy pozitív, a másikon meg ez hogy 5 (azóta már 6) hetes a kicsi. Michael csak nézte a doboz tartlmát, de nem mondott semmit. Kezdtem parázni.
- Ez ugye az amire gondolok? - kérdézte. - Az attól függ... - nêztem a lábaim, hátra kulcsolt kezekkel.
- Kisbabán lesz? - kérdezte, mire bólintottam. Mivel őt néztem, ezért nem láttam hogy felállt, így kicsit megijesztett mikor hirtelen magához ölelt, felemelt, majd megpörgetett.
- Kisbabánk lesz. - suttogta rám nézve.
- Kisbabánk lesz!! - ezt már kiabálta. Örültem hogy örült.
- Apa leszek. - súgta a fülembe, miközben szorosan öleltük egymást. Ekkor felkapott az ölébe, majd felvitt az emeletre, ahol lerakott az ágyra.
- Mindjárt jövök. - nyomott piszit a fejemre, majd lement, gondolom eloltani a kandallót. Nemsokkal később Mike egy szál rótsával a kezében tért vissza. Fehér bazsarózsa. A kedvencem.
- Michael... - érzékemyültem el.
- Ez a tiéd. - mosolygott, miközben az éjjeliszekrényen lévő vázába rakta.
- Köszönöm - öleltem át a nyakát. - De honnan szerezted? - néztem rá.
- Felkészültem. - mosolyodott el selytelmesen.
- Te mindig. - vigyorodtam el.
- Ahogy mondod. - csókolt meg. Az éjszaka csodásan telt. Végül Mike egy pulcsiában aludtam el, még Mikeon csak egy melegítő nadrág volt. Reggel egy idő en keltem a telóm pittyenésével. Hunyorítva néztem meg, és láttam hogy megjelöltek egy instaképen.@MichaelClifford: Az én angyalkám.❤️
KAMU SEDANG MEMBACA
A rock istennő <Michael Clifford ff>
Fiksi PenggemarA a suli legmenőbb és legismertebb, de egyben a legkedvesebb lánya, és a legvisszahúzódóbb, legcsendesebb, legszerencsétlenebb fiú története.