Nem tudom írtam-e valahova dátumot, ha igen akkor légyszi szóljatok. A pontos dátmu: 2021. augusztus 20. A két főhős 26 éves. Szerintem a szülinapi dátumokat nem írom le. Az majd esetleg kiderül később.
Keghatódva néztem Mike ragyogó szemeibe.
- Én is nagyon de nagyon szeretlek. - fogtam kezeim közé az arcát, majd egy újabb csókban részesítettem.
- Menjünk. Két óra mulva landol a fiúk gépe. - mondta miközben egy utolsó csókot nyomott ajkaimra. Ezután beszállt a kocsiba és haza gurultunk. Otthon összepakoltuk egy kicsit a lakást, csináltunk valami kaját, majd elindultunk a fiúkért a reptérre. A gép pont akkor szállt le, és az üvegen keresztül láttam ahogy a srácok leszállnak. De nem egyedül. Azok ott nem...? Te jó ég!!! De rég láttam már őket. Hogy kikről beszélek? Harry Styles, Niall Horan, Liam Payn és Louis Tomlonson. Osztálytársak a volt sulimból. De nem a Sydney-i ből, hanem a másikból. Nem voltunk puszi pajtik, de jófejek voltak. Pár perc múlva a srácok megjelentek meg az épületben. Mosolyogva siettünk oda hozzájuk majd minfenkit végig ölelgettünk.
- Nocsak! Kit látnak szemeim? - mentem oda mosolyogva a másik négy sráchoz.
- Asa! - mosolyogtak, majd egyszerre vetődtek rám. Én csak nevettem. Mikor sikerült elengednünk egymást bemutattam a négy srácot Michaelnek.
- Na gyertek, még taxit is kell fognunk! - intett Mike.
- Miért kell taxi? - kérdezte Cal. - Mike-nak megvan a jogsia.
- Igen de egy öt személyes autóba nem férünk be hatan. - mondta Ash.
- Ha akarjátok elvihetünk valakit! - ajánlotta fel Harry.
- Igen! Mi úgyis csak négyen vagyunk! - bólintott Niall.
- Oké, nekem jó! Akkor ki megy a srácokkal?
- Megyek én! - vállalkozott Luke.
- Csak adjátok meg a címet! - szólt Liam. Megadtuk a címet, majd elindultunk. 20 perc múlva már otthon is voltunk, de mivel Harryéknek dolguk van ők nem maradtak.
ESTÁS LEYENDO
A rock istennő <Michael Clifford ff>
FanficA a suli legmenőbb és legismertebb, de egyben a legkedvesebb lánya, és a legvisszahúzódóbb, legcsendesebb, legszerencsétlenebb fiú története.