•פרק 13- זונה•

5.8K 169 29
                                    

הסתובבתי אליו כדי שאני אוכל לראות את פניו.
״גם אני אוהבת אותך״ אמרתי בחיוך כורכת את ידיי סביב צווארו.
חיוך ענק עלה על פניו ולא עברה שנייה והוא הטיח את שפתיו על שלי באגרסיביות.
התנשקנו ואפילו לא שמנו לב לאן אנחנו זזים,עד שנתקלנו במשהו קשיח ונזרקנו על הספה כשכריסטופר מעליי ואני מתחתיו.
כרכתי גם את רגליי סביב מותניו בזמן שהוא המשיך לנשק אותי באגרסיביות,לא יכולתי לבקש משהו יותר טוב מזה.
כריסטופר לאט לאט ירד לנשיקות רטובות לארוך כל הצוואר שלי,גורם לי להוציא קריאה קטנה של עונג.
נשכתי את שפתיי נהנית מכל רגע שהוא מנשק אותי.
הוא חזר לנשק אותי על השפתיים באגרסיביות ולשונו חדרה אל פי וחקרה כל מקום ומקום בפה שלי.
״כל כך הרבה זמן חיכיתי להגיד לך את זה, אבל לא ידעתי איך תגיבי.
אני אוהב אותך עלמה״ הוא אמר ולא יכולתי להתאפק ופשוט נישקתי אותו כמה שיכולתי עד שנגמר לי האוויר.
״גם אני אוהבת אותך קטני שלי״ אמרתי מדביקה לו נשיקה קטנה ואחרונה על שפתיו.
נשארנו באותה תנוחה שהיינו והוא חיבק אותי והניח את ראשו על שקע צווארי ״הריח שלך אלוהים..״ הוא אמר מסניף אותי ולא הגבתי,רק חייכתי. פתאום הרגשתי בליטה מוזרה בדיוק במקום הרגיש שלי.
פאק יש מצב שעומד לו? אוי אלוהים!
״כריס!״ צעקתי עליו צוחקת מהמצב ״מה אני לא יכול לשלוט בזה!״ הוא אמר צוחק ״אוי אלוהים ישמור״ אמרתי ממשיכה לצחוק.
אנחנו פשוט לוקחים את הכל בהומור,אני לא חושבת שצריך לעשות דרמה כזאת גדולה מזה שעמד לו. להפך,זו צריכה להיות מחמאה שבגללך עמד לו,ובגללי עמד לו.

״שיט העוף!״ אמרתי כשהתחלתי להריח ריח קצת שרוף.
אני וכריס מהר הסתכלנו אחד על השני והוא קם ממני במהירות ורצנו למטבח. פתחנו את התנור והוצאנו משם את העוף,הוא לא כזה נשרף,וחוץ מזה,עוף קריספי זה דווקא טעים.
״טוב אז עכשיו הכל מוכן״ אמרתי והוא הנהן מנשק אותי בלחי.
״אתם יכולים לעלות להתארגן״ זבדיאל אמר כשירד במדרגות
״איפה השאר?״ שאלתי ״כמו תמיד לוקח להם אלף שנה להתארגן,אז אני ריחמתי עליכם והתארגנתי מהר,אז יאללה לכו״ הוא אמר ״אני חולה עליך!״ אמרתי רצה אליו בחיבוק וכריס מהר הוריד ממנו את הידיים שלי ולקח אותי למעלה לחדר שלו.

״את רוצה שאני אכנס קודם ואז את? או שאת קודם ואז אני? או שפשוט אני אתקלח אצל זבדי ונחסוך זמן כי אני גווע״ הוא אמר ״השלישי״ אמרתי ״שלא תטעי,אני לא אתנגד לראות אותך במגבת״ הוא אמר מחייך וקרץ לי ״אוי נו כריס!״ אמרתי והוא הצמיד לי נשיקה
יבשה.

״מקלחת נעימה״ אמרתי לו בחיוך ״גם לך פרינססה״ הוא אמר מחייך ויצא מהחדר.
התקדמתי לכיוון הארון שאליו הוא פרק את כל הבגדים שלו לזמן הקרוב ופתחתי את המגירה מוציאה לי משם את התחתון והחזייה שלי שנשארו כאן מפעם שעברה שישנתי כאן והבאתי איתי בגדי החלפה.
למזלי הם היו מכובסים,אוי נו איזה פדיחות הם כיבסו לי את ההלבשה התחתונה. רק מהמחשבה על זה שכריסטופר או אחר הבנים האחרים איכשהו נגע בהלבשה התחתונה שלי גורמת לי להאדים בשניות,אוי שמישהו יעזור לי.

MALA MÍAWhere stories live. Discover now