°נקודת מבט עלמה°
זו לא הפעם הראשונה שאנחנו ישנים ביחד. זו למעשה הפעם השלישית מאז שהגעתי לכאן, אבל עדיין.. זה פתאום שונה לי לישון איתו, זה עדיין חדש לי. אבל זה לא צריך להיות חדש לי כי זה לא כאילו שאני עומדת להתרגל לזה עכשיו. אני עדיין צריכה לעבור את השבוע הזה.
הוא נרדם כל כך מהר, ורק אחרי צהריים עכשיו. כל המכות האלה עייפו אותו, והפציעות מחמירות. אני לא אשקר, לראות אותו עם כל הדם על הפרצוף אחרי המכות היה כל כך מושך בעיניי. הוא היה כזה אלוהי. כשהחלפתי לו את החולצה, שנגעתי לו בפציעות, הרגשתי צמרמורות בכל הגוף, לא הפעם הראשונה שאני חווה צמרמורות מהבן אדם הזה שנקרא אריק.הוא נראה כל כך שלו, כזה רגוע. כאילו שום דבר לא יוציא אותו מהמקום הבטוח שלו. שיחקתי לו בשיער ככה עד שהוא נרדם, הוא נרדם מהר, לא עברו שתי דקות והוא כבר צנח לשינה בין הסדינים.
היד שלו הייתה על הבטן שלי והרגשתי תחושת ביטחון פתאום. ששום דבר לא יכול לפגוע, או ששום סיוט לא יכול לבוא אליי באמצע הלילה.
עצמתי את עיניי נושמת עמוק ומנסה להירדם. סופרת כל שנייה שעוברת במטרה להירדם מהר, מה שעזר ונרדמתי בתוך שניות אחדות.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
קמתי באמצע הלילה,הרגשתי חנוקה וכל כך מיובשת. אני צריכה מים לגוף. לקחתי את הטלפון שלי שהיה מונח על השידה שליד המיטה,הדלקתי וגיליתי שהשעה 03:49 באמצע הלילה. כמעט עשרה לארבע בבוקר ואני ואריק ישנים כבר משש בערב בערך.
הזזתי את ידו של אריק לאט ובעדינות מהבטן שלי כדי לנסות כמה שיותר לא להעיר אותו, למרות שהוא ישן כמו תינוק.
הורדתי את השמיכה מעליי בזהירות ויצאתי בשקט ובצעדים קטנים מהחדר.כל הבית היה שקט. ירדתי במדרגות בשקט נזהרת כמה שיותר לא להרעיש. התקדמתי לכיוון המטבח מוציאה כוס מהארון שלמעלה ומוזגת לעצמי מים קרים.
״הוא יותר טוב ממני?״ שמעתי קול מאחוריי ונחנקתי מהמים ששתיתי מרוב הבהלה. הסתובבתי מגלה את כריסטופר מאחוריי.
״אלוהים כריס הבהלת אותי!״ לחשתי ״הוא יותר טוב ממני?״ הוא שאל בפעם השנייה ״מה? מי יותר טוב ממך? על מה אתה מדבר?״ שאלתי ״אריק. הוא יותר טוב ממני?״ הוא שאל ״מה זה קשור עכשיו?״ שאלתי בחזרה לא מבינה על מה לעזאזל הוא מדבר. ״אפילו לא ירדת לבדוק מה איתי,לשאול לשלומי, כלום. רק אריק היה בראש שלך ודאגת לו כאילו הוא בסכנת חיים. שלא תחשבי לרגע שלא ראיתי אתכם ישנים צמודים אחד לשנייה בחדר שלו.״ הוא אמר.״תגיד הסתכלת על עצמך באותו הרגע? שמת לב איך צעקת עליי? הקשבת לעצמך? . אתה הפחדת אותי למוות, כל כך פחדתי שלרגע מרוב כל הכעס והעצבים אתה עוד תרביץ לי. במקום להקשיב לו אתה הרבצת לו, כמעט הרגת אותו כריסטופר למען השם. אתה ראית בכלל מה עשית לו? אתה הסתכלת על הפנים המדממות שלו? לקח לי שעה להפסיק את הדימום מהאף שלו, כל פעם שחשבתי שזה נעצר זה המשיך. אתה ראית למה הבעיטה שלך גרמה? כל החזה שלו נפוח ומלא בסימנים סגולים וכחולים וכל החרא הזה.
זה באמת היה כל כך חשוב לך להרביץ לו במקום להקשיב לו? באמת היית חייב לעשות את זה? גם אתה נפצעת אני יודעת, אבל הבנים היו איתך, כל השלושה היו איתך כי היית פקעת עצבים והם היו חייבים להרגיע אותך. אריק נשאר לבד מדמם בחדר והדבר הראשון שהוא עשה זה לשאול לשלומי כי הוא ראה אותו בוכה בצד החדר.
אז כן, אז עזרתי לו. ריצ׳רד עלה לשאול מה קרה ועל הדרך כדי להביא לנו קרח ועזרה ראשונה, כל שאר הזמן כולם היו איתך כריסטופר אתה לא יכול לצפות שתצעק עליי ותגרום לי לפחד למוות ואז גם להשאיר את אריק לבד בחדר בזמן שהוא צריך עזרה״ הוצאתי את כל מה שאני מרגישה
״עלמה הוא מאוהב בך, הוא רוצה לקחת אותך ממני״ הוא אמר ״אתה בכלל ניסית להקשיב למשהו שיצא לו מהפה?! הוא אמר לך שהוא שם אותך במקום הראשון, הוא סיפר לך הכל ואתה השתמשת בזה לרעה. הוא פאקינג לא עשה איתי כלום ובפעם האחרונה שדיברנו הוא אמר לי להתעלם ממנו ולשים אותך במקום הראשון. כריסטופר הבן אדם פאקינג מקריב מעצמו בשבילך ואתה זורק עליו זין! במקום להגיד שהוא מזיין אותי מאחוריי הגב היית צריך להירגע לכמה שניות ולהקשיב לו במקום לפוצץ לו כל חלק בגוף.
׳מזיין אותה מאחורי הגב׳? תגיד לי אתה רציני? אתה חושב שאני זונה שכל אחד שינסה אני אזרום איתו? ועוד אריק? אתה יודע שהוא בחיים לא היה מעז לעשות לך דבר כזה כריסטופר!״ צעקתי עליו מתפללת בתוך תוכי שכולם ישנים חזק ואין סיכוי שהם יתעוררו מהצעקות שלי.