°נקודת מבט עלמה°
״אנחנו עדיין כועסים שתדעי״ ריף אמר בזמן שישבנו כל האחים בחצר.
״לא רציתי להעיר אתכם,רציתי פשוט ללכת״ אמרתי מתנצלת. שיקרתי להם, אמנם גם הייתה במשפט טיפה של אמת אבל הסיבה העיקרית הייתה שלא רציתי לספר להם את הסיבה שעזבתי.
״או שלא רצית לספר לנו שכריסטופר בגד בך כדי שלא נתעצבן״ איתמר אמר גורם לי פתוח את עיניי בהפתעה ולהישאר פעורת פה.
איך לעזאזל הם יודעים? אפילו לאמא שלי לא סיפרתי לעזאזל איתם.״מ-מה? איך אתם יודעים?״ שאלתי בקול רועד את את כל משך המשפט ״הלכנו לברר בעצמנו אם זה באמת היה סתם ריב טיפשי כמו שאמא אומרת או לא״ איתמר אמר ״מהתחלה לא קנינו את החרא הזה. ידענו שזה משהו מעבר אחרת את לא היית חוזרת בהתראה כזאת קצרה לארץ״ עיליי אמר והדבר היחידי שעבר לי בראש זה מה הם עשו לכריסטופר.
״תירגעי לחץ לא עשינו לו כלום״ ריף אמר ״רק צעקנו וזהו למרות שבאותו הרגע לא הייתה מזיקה לו איזו בעיטה או שתיים״ איתמר אמר ״או שלושים לזין״ שון אמר גורם לי לצחוק.
״תודה אני אוהבת אתכם״ אמרתי ״זו פעם ראשונה ואחרונה שאת עושה לנו דבר כזה״ עומרי אמר ״את לא מבינה כמה היית חסרה לנו״ הוא הוסיף ״אל תדאגו יהיה בסדר״ אמרתי מניחה את ראשי על ראשו של ריף והוא משך אותי לחיבוק.״מה איתנו?״ שון שאל ״סתמו אני האח המועדף עליה״ ריף אמר גורם לי לצחוק קצת. ״בואו יא קנאים״ אמרתי והם הצטרפו לחיבוק.
אף אחד לא יכול לתאר לעצמי כמה שהתגעגעתי לחבורת משוגעים האלה.״טוב הבטחתי לגיא שאני אתקשר אליו אז אני עולה למעלה״ אמרתי מנסה לזוז מהחיבוק ״יש לך מזל שאתם לא באמת ביחד״ ריף אמר לי.
כן הם יודעים,לא יכולתי להסתיר את זה מהם. חוץ מזה שהם חקרו אותי כמו השבכ כך שלא היו כל כך הרבה ברירות ונאלצתי לומר את האמת.
״ביי!״ אמרתי בכאילו זעם ונכנסתי מהחצר אל הבית ועליתי למעלה לחדר שלי.״נו איך היה לחזור הביתה?״ גיא שאל ״הבית שלי זה בארץ לא כאן״ אמרתי ״נו ובכל זאת״ הוא אמר ״לא יודעת. היה כיף סוף סוף לחזור למשפחה שלי, לראות את האחים המשוגעים שלי ולשבת להשלים פערים עם אמא שלי. פשוט כיף כזה״ אמרתי ״אני שמח שכיף לך״ הוא אמר.
״כריסטופר שלח לי הודעה״ אמרתי לאחר כמה דקות של שיחה,אני לא יכולה להסתיר את זה ממנו. ״מה הוא רצה?״ הוא שאל ומבטו נהיה עצבני ״לדבר..״ אמרתי נאנחת ״ומה אמרת?״ הוא שאל ״אמרתי לו שאני מסכימה שנדבר״ אמרתי ״אני לא יכולה לגור מטר ממנו ולראות אותו רוב היום ולא לדבר איתו. אני לא אחזור אליו, לפחות ככה אני חושבת. אני פשוט אדבר איתו וזהו די נגמר העניין״ הוספתי ״אם זה כל כך חשוב לך״ הוא אמר ״כן זה חשוב לי״ אמרתי ״אז בסדר. אבל אני נשבע עלמה שאם הוא פוגע בך עוד פעם אחת אני טס עד לחור הזה ומפוצץ אותו״ הוא אמר גורם לי לצחוק ״ביי משוגע!״ אמרתי צוחקת ״ביי קטנה״ הוא אמר וניתקתי את שיחת הווידאו נשכבת במיטה.
YOU ARE READING
MALA MÍA
Romantizmבת אחת, חמישה אחים, וגבר אחד שהוא טעות אחת גדולה והיא יודעת את זה