׳קטני שלי❤️׳:
בבקשה תגידי לי שאת לא רצינית וכל זה לא אמיתי.מה אני אמורה לענות לו? הוא צודק. אני באמת לא רצינית וכל זה באמת לא אמיתי אבל אני לא יכולה להגיד לו את זה.
את/ה: אני לא יכולה לשקר לך.
אני לא מאמינה שבאמת כתבתי לו את זה. אני משקרת לו אבל אין מה לעשות. זו נקמה מתוקה.
״הוא כתב לך משהו?״ גיא שאל והנהנתי מסובבת אליו את הטלפון ומראה לו את ההודעה. ״יופי הוא נפגע״ גיא אמר. אין אני פשוט אוהבת אותו ברמות.
״טוב אני עולה לישון אני מתה מעייפות״ אמרתי מפהקת ״לילה טוב״ הוא אמר מניח נשיקה בקודקוד ראשי ״לילה טוב״ החזרתי לו בחיוך והלכתי לחדר האורחים מגלה שגיא כבר סידר לי את המיטה ואת המצעים,הכל מסודר לשינת היופי שלי שאני הולכת לדפוק עוד כמה דקות.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
קמתי באמצע הלילה,אני אפילו לא יודעת למה.
פתאום כאב ראש נוראי הכה בי והרגשתי שאני רוצה למות.
קמתי מהמיטה והתחלתי לראות שחור. שפשפתי את עיניי שוב ושוב עד שהצלחתי לראות משהו. התחלתי להשתעל והרבה,האוויר בקושי נכנס אליי והייתי כל כך חסרת אונים באותו הרגע.
הכאב ראש שלי לא הפסיק והרגשתי כאילו קודחים לי בראש עמוק עמוק בתקווה למצוא אוצר.
חזרתי לראות שחור והרגשתי שהאוויר כבר לא נכנס לריאות שלי.
״עלמה!״ הצרחה של גיא הייתה הדבר היחידי והאחרון שהצלחתי לשמוע לפני שהתמוטטתי על הרצפה.°נקודת מבט כריס°
אני מתחרפן פה כל כך. כל כך כואב לי לראות אותה עם מישהו אחר.
שאחר מנשק את השפתיים שלה וגורם לה לחייך. זין זה כל כך כואב לי. הלב שלי לא מפסיק לכאוב ואין את עלמה שתשים לי פלסטר על הפצעים. אני לא מאמין שהיא של מישהו אחר עכשיו. אני לא מצליח לעכל את העובדה הזאת. זה פאקינג בגללי,בגלל שהייתי מטומטם ולא ידעתי לשמור עליה. והנה, עכשיו איבדתי אותה.׳קטנה שלי❤️׳:
אני לא יכולה לשקר לך.
הודעה מעלמה.
לא שיניתי את השם שלה,אני גם לא מתכוון לשנות. היא שלי והיא תמיד תהיה שלי. אני לא מסוגל לראות אותה עם מישהו אחר זה פשוט יותר מדי בשבילי. בתוך שנייה נהייתי עצבני והרגשתי איך הדם שלי מתחמם ומת לפרוץ מרוב העצבים. הורידים שלי התחילו לבלוט על ההגה, אני לא יכול לנהוג.״גבר הכל טוב?״ ריצ׳רד שאל כשנכנס לאוטו והושטתי לו את הטלפון שלי,אין סיכוי שאני מצליח להוציא את זה מהפה שלי. את המשפט הארור הזה ׳לעלמה יש מישהו אחר׳ אני בחיים לא אצליח להגיד את זה.
״מה זה? מי זה?״ ריצ׳רד שאל ״זה הגיא הזה נראה לי״ אמרתי ויצאתי מהאוטו פותח את הדלת של ריצ׳רד ״מה אתה עושה?״ הוא שאל ״אני לא יכול לנהוג תנהג אתה״ אמרתי והוא הנהן ויצא מהאוטו ונכנס לצד השני של הנהג בזמן שאני נכנסתי למושב שליד והבנים נכנסו והתיישבו מאחורה.