״עלמה זה לא מה שאת חושבת!״ כריסטופר קם בבהלה והעיר על הדרך את הזנזונת ששכבה לידו עירומה לגמרי. כן זה ברור לא מה שאני חושבת.
״בן זונה..״ מלמלתי מנסה בכל כוחי למנוע מקולי להישבר. הדמעות כבר התחילו לחנוק אותו והרגשתי איך האוויר שלי נגמר לאט לאט.
אני לא מאמינה שהוא בגד בי. אני סמכתי עליו,אני לא העליתי בדעתי שהוא יעשה לי דבר כזה.
״עלמה בבקשה תני לי להסביר!״ הוא אמר קם מהמיטה לובש עליו את המכנס שלו. לא הגבתי פשוט הסתובבתי וירדתי במדרגות נותנת לדמעות לרדת על פני בזרמים. אני לא מאמינה עליו הוא כזה בן זונה.
״עלמה בבקשה תעצרי שנייה״ הוא אמר תופס אותי מהיד ומסובב אותי אליו לפני שפתחתי את הדלת ויצאתי ממנה עם כוונה לא לחזור לכאן יותר.״מה! מה יש להסביר בדיוק? אה? את זה שאתה בגדת בי?!״ צעקתי ברחבי הבית. מזל שההורים של אריק כבר לא היו כאן אחרת המצב היה לא טוב אם הייתי מעירה אותם.
הבנים ירדו במדרגות אחד אחרי השני מהצעקות שלי ואני המשכתי לבכות. הרגשתי את הלב שלי נשבר לאט לאט,אני באמת אהבתי אותו.
״עלמה...״ הוא אמר ״מה? מה עלמה?! אתה הבטחת! אתה הבטחת שאתה לא תשבור לי את הלב! שאתה לא תפגע בי! והנה עכשיו תראה אותך! מזדיין עם איזו זונה שנתנה לך את מה שאני לא יכולה לתת!
אתה הראשון..״ אמרתי מורידה את הראש כשהרגשתי את הקול שלי מתחיל להישבר יותר מדי ״אתה הראשון שהעזתי לפתוח את הלב שלי בפניו אחרי אורי..״ אמרתי בלחש נותנת לדמעות שלי לזרום על פניי וללב שלי להישבר יותר ויותר.״עלמה בבקשה אני מצטער״ הוא אמר תופס את ידי ״תעזוב אותי או שאני אשבור לך את היד! אני בחיים לא אסלח לך! אתה מחוק אצלי והסיפור בנינו נגמר! עכשיו אתה חופשי ללכת ולהזדיין עם כל מי שאתה רוצה או לא רוצה, אחרי הכל עכשיו אין לך אותי שתכבול אותך!״ צעקתי מעיפה ממנו את היד שלי ויוצאת מהדלת טורקת אותה אחריי בטריקה מחרישת אוזניים.
אני בחיים לא אסלח לו. אני אהבתי אותו. הוא הראשון שאי פעם העזתי לאהוב מאז אורי. הוא הבטיח. הוא הבטיח לי שהוא לא ישבור לי את הלב. שהוא לא יפגע בי. הכל היה כל כך טוב עד עכשיו. למה פעם אחת משהו יכול ללכת לי כמו שצריך? למה תמיד אני צריכה להיפגע? למה? אני לא עשיתי שום דבר רע. הוא הרס אותי,הוא שבר אותי ואת הלב שלי. אני בחיים לא אצליח לסלוח לו אחרי היום. אני בחיים לא האמנתי עליו שהוא יעשה לי דבר כזה. אני באמת סמכתי עליו בעיניים עצומות. לא העליתי בדעתי שהוא היה באמת מסוגל לעשות לי דבר כזה.
נכנסתי הביתה מוודאת שאין אף אחד בסלון או בקומות האחרות.
יופי כולם ישנים. עליתי לחדר שלי ממשיכה לבכות ולייבב כמו ילדה קטנה. אני צריכה לדבר עם מישהו ואני מכירה בדיוק את הבן אדם המתאים לזה. גיא.התקשרתי בשיחת וידאו וחיכיתי שיענה.
אם אצלנו השעה עשר בבוקר זה אומר שאצלם בישראל אמור להיות בערך שלוש בלילה. אוף אני כל כך מקווה שהוא יענה,אני צריכה אותו עכשיו כל כך.
״מה קרה קטנה שלי?״ הוא שאל שענה,יואו אני לא מאמינה שהוא באמת ענה.
״היי למה את בוכה?״ הוא שאל כשראה את פניי. לא עניתי. המשכתי לבכות וכמה שניסיתי להפסיק הדמעות המשיכו לזרום.
״עלמה?״ הוא קרא לי מהסס ״הוא בגד בי.״ אמרתי את זה והרגשתי את הלב שלי נשבר בבום. הרגשתי כל כך הרבה כאבים בחזה.
״מה? מי? בן זונה אני אשבור אותו״ הוא אמר וראיתי איך הוא נהיה עצבני ״אתה זוכר את ההוא שסיפרתי לך עליו?״ שאלתי והוא הנהן ״מה איתו?״ הוא שאל ״הוא בגד בי״ אמרתי את זה שוב והמשכתי לבכות ״די עלמה את יודעת כמה קשה לי לראות אותך בוכה. את כמו אחותי״ הוא אמר ״אף אחד לא שווה את הדמעות שלך ואף אחד לא שווה מספיק כדי שתהיי במצב הזה בגללו. את הרבה יותר טובה ממנו וכנראה שאת פשוט לא לרמה שלו. תאמיני לי שאם הייתי איתך שם לא היה נשאר לו פרצוף אני הייתי מפרק אותו״ הוא אמר. אני כל כך אוהבת את הגיא הזה אני נשבעת.