•פרק 50- הפעם הראשונה•

4.8K 160 17
                                    

נגלה לעיניי בית מלון די מפואר הייתי אומרת. הוא לא היה יותר מדי אבל הוא בהחלט היה יפה, מודרני כזה אך באותה המידה גם קלאסי.
״כשאמרתי שאני רוצה שנהיה רק שנינו, התכוונתי לזה. אני רוצה וצריך את השקט הזה איתך רק שנינו בלי כל הרעשי רקע״ הוא אמר מחבק אותי מאחורה ואני שמתי את ידיי על ידיו מניחה נשיקה על הלחי שלו.

מה עשיתי שזכיתי בו?
אני כל כך זכיתי בו.

״אתה מדהים״ אמרתי ״בואי ניכנס״ הוא אמר מתנתק מהחיבוק ומחזיק בידי מוביל אותי אל הכניסה.
כשהוא הפסיק לחבק אותי הרגשתי קרירות חודרת שוב, פתאום הפסקתי להרגיש את החום שלו.
הוא ממלא אותי בחום, הוא ורק הוא, ובלעדיו אני מרגישה קרירות וחוסר בלתי מוסבר בלב.

״תודה״ אמרתי כשנכנסתי לחדר, זו המילה היחידה שיכולתי להוציא מהפה, אני נותרתי ללא מילים.
מכירים את הרגעים האלה שאתם כל כך נדהמים שאפילו מילה אחת אתם לא מצליחים להוציא? זו בדיוק אני באותו הרגע.
החדר היה מקושט בצורה כל כך עדינה ויפה, בלונים בצבע רוז גולד ולבן, עדין ולא יותר מדי עמוס.
לא ידעתי שהוא כזה רומנטיקן, הוא מצליח להפתיע אותי כל פעם מחדש.

״אנחנו צריכים להתחיל להתארגן, כבר מאוחר״ הוא אמר והצצתי בשעון מגלה שהשעה כבר שמונה וחצי בערב.
ראינו שני סרטים, אחד קומדיה ואחד רומנטי, בואו נגיד שהרבה זמן לא נהניתי ככה.
היום עבר לי כל כך מהר, נהניתי והעברתי אותו לצד הבן אדם שאני אוהבת.

כשאני חושבת על זה? אין בן אדם יותר מתאים להתמסר אליו מאשר אריק. אנחנו ביחד שלושה וחצי חודשים, זה לא הרבה זמן אני יודעת.
אבל מספיקה לי הדקה הזאת שהלב שלי עומד לצאת מהמקום והפרפרים בבטן שמשתוללים בשביל לדעת שהוא הבן אדם הנכון.
עם כריסטופר זה היה אחרת, אריק גורם לי להרגיש משהו שהוא שונה.
אצל כריסטופר הייתה את האהבה אבל כנראה שהמשיכה לא הספיקה.
אצל אריק יש את המשיכה ויש את האהבה הבלתי פוסקת, הוא הבן אדם שאני אשים בידיו את הבתולים שלי.

״לאן הולכים?״ שאלתי ״דייט״ הוא אמר, כשאני חושבת על זה. זו הפעם הראשונה שאנחנו יוצאים לדייט, כמובן שיצאנו לפני אבל אף פעם לא הגדרנו את זה כדייט.
״אבל אין לי פה בכלל בגדים, חוץ מהפיג׳מה הזאת שאני אפילו לא יודעת מאיפה הבאת לי אותה״ אמרתי ״תפתחי את הארון״ הוא אמר ועשיתי כדבריו פותחת את הארון ״יופי את רואה שם שני תיקים, אחד שלך שאמא שלך ארזה ואחד שלי״ הוא אמר כאילו זה מובן מאליו. מתי הוא הספיק לעשות את כל הדברים האלה?

נכנסתי בזריזות למקלחת השלישית שלי להיום, נתתי לזרם החם לשטוף אותי מהכל, אני כל כך נהנית מהתחושה הזאת, שאת מתנקה מהכל. כשיצאתי מהמקלחת סובבתי את המגבת סביב גופי, התנגבתי, שמתי קרם גוף וקרם פנים, ייבשתי את השיער והתלבשתי.
שמתי את החליפה שאמא שלי קנתה לי אבל אף פעם לא יצאתי לי ללבוש אותה כל כך אם אני אגיד את האמת, תמיד חשבתי שהיא יותר מדי מושקעת ואני בדרך כלל לא לובשת יותר מדי מושקע למקומות, אבל אני חושבת שיום הולדת 17 שלי זה מספיק אירוע מספיק מושקע. לא?

MALA MÍAWhere stories live. Discover now