״רגע אז חזרתם עכשיו?״ אריק שאל בזמן שישבנו בסלון ביתו וצפינו בסרט בנטפליקס. חזרתי להיות בקשר עם הבנים. זה היה די מוזר אבל בגלל שהשיחה עם כריסטופר הייתה אתמול לא בזבזתי זמן וכבר היום בבוקר התייצבתי בביתו של אריק כדי לפגוש אותם,אך לצערי רק אריק היה פה,לא שאני מתלוננת כן? אז פשוט התיישבנו לראות סרט עד שהאחרים יחזרו.
״שבוע,לא יותר מזה.״ אמרתי ״אני לא מתכוונת לסכן את הזוגיות שלי עם גיא בשביל משהו שיכול להיהרס בגלל טעויות שלו. עכשיו אני אנחנו פשוט מנסים לראות איך זה מתקדם״ הוספתי מסובבת את מבטי מהטלוויזיה ומסתכלת על אריק שמסתכל עליי. ״את לא אוהבת אותו?״ הוא שאל ״אתה לא מבין כמה אני אוהבת אותו. אבל אחרי מה שקרה לי עם אורי לקח לי יותר משנה לחזור לעצמי ולאזור אומץ כדי לפתוח את הלב שלי בפני מישהו.
כריסטופר פגע בי ברמות שאף אחד לא יכול לתאר ואני מצטערת אבל אני לא מרגישה בטוחה בזוגיות שלי איתו יותר. אני לא יכולה להיות עם מישהו שבכל רגע אני עלולה להיפגע ממנו ובכל רגע אני אכנס לחששות שהוא בוגד בי עם מישהי״ אמרתי והוא הנהן.״את לא מבינה איך הוא התחרפן בכל החודש הזה, את לא מבינה איך הוא הפך כאן דברים כל פעם שהעלית סטורי עם הגיא הזה״ הוא אמר ושמתי לב שכשהוא אמר ׳הגיא הזה׳ הוא אמר את זה בנימה מזלזלת.
״זו בעיה שלו, הוא בגד בי והרס אותי״ אמרתי.
״רגע אז את עדיין אוהבת אותו?״ הוא שאל ״כן כבר אמרתי שכן. אני אף פעם לא הפסקתי גם לאהוב אותו״ אמרתי ״זה לא היה נשמע ככה עם כל מה שאמרת״ הוא אמר ״ברור שאני פגועה אז ברור שאני גם אדבר ככה אבל זה ממש לא אומר שאני לא אוהבת אותו כי זה ההפך הגמור מהמציאות. אני אוהבת אותו יותר מדי ובגלל זה נפגעתי כל כך,איך אפשר לא להיפגע מהדבר הזה שנקרא בגידה?״ אמרתי ״יהיה בסדר״ הוא אמר והנהנתי חוזרת לצפות ביחד איתו בסרט.״יש לי תחושה שהוא יפשל אכשהו״ אמרתי בפתאומיות ״מה זאת אומרת?״ הוא שאל ״לא יודעת פשוט יש לי תחושה כזאת שאני אפגע שוב״ אמרתי ״ברור שתחשבי ככה אבל אני אומר לך שהוא השתגע כאן בלעדייך והוא יעשה הכל כדי להחזיר אותך אליו״ הוא אמר ״אוף אריק החיים שלי יותר מדי מסובכים״ אמרתי ״ספרי לי על זה״ הוא אמר.
״מה כבר מסובך בחיים שלך?״ שאלתי ״יש לך ים של מעריצות,אתה חתיך ברמות,כל הבנות נופלות לרגליך ומתאהבות בך בשנייה,אתה עושה את מה שאתה אוהב וזה מוזיקה. מה יכול להיות כל כך
מסובך?״ שאלתי.״את לא רוצה לדעת. עזבי שכחי ממה שאמרתי״ הוא אמר מתחרט.
״לא נו אני רוצה לדעת מה כל כך מסובך בחיים שלך״ אמרתי
״בטוחה?״ הוא שאל והנהנתי ״תזכרי שאת ביקשת״ הוא אמר ״נו כבר״ זירזתי אותו.
״אני מאוהב במישהי אבל אני בחיים לא אוכל להיות איתה. היא עם מישהו אחר והיא אוהבת אותו,היא בחיים לא תאהב אותי ככה וזה קשה לראות אותם מהצד. קשה לחשוב כל הזמן על כמה מטומטם הייתי שלא ניגשתי קודם. קשה להבין שהיא לא שלי עכשיו וגם לא תהיה בחיים״ הוא אמר וקפאתי לרגעים אחדים ומרוב כל השקט ששרר באותו הרגע, כבר חששתי שהוא יוכל לשמוע את הסדקים שהתחוללו בלב שלי באותו הרגע.״איך אתה כל כך בטוח שאתם לא תהיו ביחד?״ שאלתי ״כי את לא תהיי עם מישהו כמוני עלמה״ הוא אמר והורדתי את ראשי.
״אל תגיד את זה״ אמרתי ״תגיד מה?״ הוא שאל ״אל תזלזל בעצמך ותגיד שאני בחיים לא אהיה עם מישהו כמוך אריק״ אמרתי ומשכתי ממנו את השמיכה כי היה לי קר.״מה זה מה לי לא מגיע שמיכה?״ הוא שאל ״תכבה את המזגן ואחרי זה תקבל מה שבא לך״ אמרתי ״כל מה שבא לי?״ הוא שאל ״נו כבר מפגר אני קופאת כאן מקור!״ צעקתי עליו שיכבה את המזגן והוא צחק עליי וכיבה את המזגן ונשכב בחזרה לידי על הספה.
״עכשיו תביאי לי שמיכה גם״ הוא אמר וכיסיתי גם אותו בשמיכה וחזרנו לראות את הסרט.קמתי בבהלה מתוך חלום מוזר וראיתי את אריק ישן על הספה וקמתי מהחזה שלו. רק באותו הרגע קלטתי שנרדמנו ביחד על הספה מכורבלים.
״שיט״ אמרתי בקול רם וגרמתי לאריק לקום מהשינה שלו.
״מה קרה?״ הוא שאל בדאגה ״נרדמנו״ אמרתי בלחץ ״נו ו..?״ הוא שאל ״מה נו ו..? הבנים יכלו לראות אותנו״ אמרתי ״כבר ראינו״ ג׳ואל ירד במדרגות וכיסיתי את פניי בעזרת ידיי מרוב הבושה.
״תירגעי זה בסדר כולה נרדמתם״ הוא אמר ״דווקא הייתם חמודים״ הוא אמר וזרקתי עליו את הכפכף של אריק בגלל שגרם לי להיות מובכת יותר ממה שהייתי. ״אוף נו אבל למה עם הכפכף שלי עכשיו אני אצטרך ללכת יחף״ הוא אמר ״כאילו אתה לא הולך יחף יא בכיין אני אביא לך אותו״ אמרתי קמה מהספה לכיוון ג׳ואל ומביאה לאריק את הכפכף החסר שלו. ״תודה רבה״ הוא אמר בחיוך ״בבקשה״ אמרתי מתיישבת על הספה.״רגע מתי חזרתם?״ שאלתי ״לפני איזה שעתיים ככה״ הוא אמר ״פאק מה השעה?״ שאלתי ״כבר חמש״ הוא אמר ונתתי לעצמי מכה על המצח מרוב טמטום. אני לא מאמינה שישנו כל כך הרבה זמן.
״למה לא הערתם אותנו?״ שאלתי ״הייתם כל כך חמודים ורגועים לא רצינו להפריע״ הוא אמר ״סתום כבר״ אריק אמר גורם לנו לצחוק.
״רגע אבל אם אתם חזרתם אז איפה כריסטופר?״ שאלתי ״איזה חצי אחרי שהגענו הוא אמר לנו שהוא הולך לאיזשהו מקום ומאז הוא לא חזר הביתה״ הוא אמר והנהנתי. איפה הוא יכול להיות? מוזר. יותר מדי מוזר.״איפה אתה?״ שאלתי את כריס כשענה לטלפון ״סתם מטייל..״ הוא אמר ושמעתי את הדכדוך בקולו ״כריס קרה משהו?״ שאלתי ״לא סתם״ הוא אמר ״איפה אתה עכשיו?״ שאלתי ״בדיוק בחוף״ הוא אמר ״חכה שם אני באה״ אמרתי לא נותנת לו להשחיל מילה וניתקתי.
״כריס״ קראתי לו כשראיתי אותו מרחוק והוא התקדם אליי במהירות וחיבק אותי כל כך חזק שהרגשתי שאני עומדת למות מרוב חוסר האוויר.
״היי קרה משהו?״ שאלתי ״עלמה אני עשיתי טעות.. אני כל כך מצטער אני חושב שעשיתי טעות..״ הוא אמר וקפאתי.••••••••••••••••••••••••••••••••
טוב אז הפרק הזה יצא קצר בכוונה. כדי שתישארו במתח קצת.
תודה ענקית ענקית ענקיתתתתתת על 16,000 צפיות לסיפור אמאל'ה זה מטורף אני על סף בכי כאן מרוב התרגשות.
אני אוהבת אתכם כל כך ומעריכה הכל הכל הכלללל!!!טוב אז איזו טעות אתם חושבים שאדון כריסטופר שלנו חולל?
תגיבו בתגובות מה אתם חושבים.
לאב יווווו❤️
YOU ARE READING
MALA MÍA
Storie d'amoreבת אחת, חמישה אחים, וגבר אחד שהוא טעות אחת גדולה והיא יודעת את זה