•פרק 39- אנחנו צריכים לדבר•

4.6K 153 57
                                    

״מה אתה רוצה?״ שאלתי כשעניתי לטלפון ״אני רוצה שנדבר״ הוא אמר ושתקתי ״עלמה את לא יכולה להמשיך להתעלם ממני ככה. אני רוצה שנשב ונדבר״ הוא הוסיף ״כריסטופר אני לא חושבת שיש לנו על מה לדבר״ אמרתי ״עלמה את יודעת שבסופו של דבר אנחנו נצטרך לדבר, אז במקום לדחות את זה פשוט תיתני לי להסביר הכל״ הוא אמר ״מתי אתה רוצה? אני לא יכולה עכשיו אני בבית חולים״ אמרתי ״מחר כשתחזרי הביתה״ הוא אמר ״טוב״ אמרתי ״ביי״ הוספתי וניתקתי את השיחה.

°נקודת מבט כריסטופר°
אני אהיה חייב לדבר איתה ולספר לה במוקדם או במאוחר.
היא ניתקה את השיחה בדיוק כשהתכוונתי לומר לה שאני אוהב אותה, בערך בפעם האחרונה שאני אוכל להוציא את המילים האלה מהפה שלי אליה. אני לא יכול להעביר אותה את כל הסיוט הזה, היא לא יכולה ואני לא יכול. אני לא רוצה לשבור אותה עוד יותר, אין סיכוי שבעולם שאני אעשה את זה עוד. איך אני אמור בכלל לשבת איתה ולספר לה את זה? אני אבוא אליה ואגיד לה ׳עלמה שומעת, הבחורה ששכבתי איתה נבחרה להיות בת הזוג המזויפת שלי למשך חודש בשביל יחסי ציבור.
אני מצטער אנחנו לא יכולים להיות ביחד׳ לא, ממש ממש לא.
כנראה שכל העצבים האלה שיש לי בזמן האחרון זה בגלל שאני נותן לזה יד, בגלל שאני עשיתי טעות ואני מנסה להוציא את העצבים שלי על כולם ולהפוך את כולם לאשמים.

בגללי אריק שוכב מורדם ומונשם בבית חולים. בגלל משהו שבכלל לא נכון, אני ידעתי שזה לא נכון, שהוא לא עשה איתה שום דבר.
אבל כנראה שהייתי חייב להפוך אותו לאשם בסיפור במקום להסתכל על עצמי ולהאשים את עצמי בכל החרא הזה.
נכנס בי איזה שד והייתי חייב להרוס כל דבר שאני רואה, הכנסתי לעצמי למוח דברים ופשוט הרבצתי. הוא לא עשה שום דבר שהוא לא נכון, זה אני שעשיתי. זו אשמתי.
כל החרא הזה זו אשמתי.

אני כועס על עצמי שידעתי על זה אבל בכל זאת חזרתי לעלמה, ועם כל מה שקורה, היא רק נפגעת עוד יותר, אני לא יכול להרשות לה להיפגע.
אני רואה את כל הדברים האלה בינה לבין אריק, אני יודע שהיא מרגישה אליו משהו. אני חייב לשחרר אותה, גם אם הם יהיו ביחד, זה לא ישנה לי, העיקר שיהיה לה טוב. אחרי הכל זו אשמתי שכל זה קורה. אני צריך לשחרר אותה אבל אני לא יודע מה אני אמור להגיד לה. אני כל כך בלחץ מהשיחה הזאת כמו איזו כוסית.
כל האהבה הזאת אליה סינוורה אותי ולא חשבתי על זה שבכלל אני אמור לצאת עם מישהי אחרת, חשבתי רק עלמה וכמו מטומטם חזרתי אליה וגרמתי לה להיפגע יותר. אני חייב להפסיק לחשוב על עצמי.
אפילו לבנים לא סיפרתי על זה, מרוב הבושה. מאז שהיא עזבה ידעתי את זה, אף אחד מהסוכנות לא יודע שחזרנו אבל אני גם לא יכול לספר כי טכנית אני צריך להוציא זוגיות חדשה לאור.
מחר יהיה היום שאני אשחרר אותה, ועד אז אני חייב למצוא הסבר מספיק טוב לפרידה הזאת.

°נקודת מבט ריצ׳רד°
עוד שלושה וחצי שבועות אנחנו חוזרים לטור. כמעט שלושה חודשים שלא יצא לי לראות את אליה. אני מדבר איתה ועם ג׳וסלין אמא שלה בשיחת וידאו פעם ביום. אבל זה עדיין לא ממלא את החסר אצלי בלב, אני כל כך מתגעגע לילדה הזאת. ברגע שנחזור לטור יהיה לי הרבה יותר קל לראות אותה כי אנחנו מתחילים במיאמי, אבל באותה מידה גם יהיה לי קשה כי נצטרך לטוס המון ולא תמיד אני אוכל לקחת אותה איתי.

MALA MÍAWhere stories live. Discover now