״היו חסרים לו נוזלים זה הכל״ האחות אמרה לאחר בדיקות ולאחר החדרת אינפוזיה לוריד של איתמר.
״תשתה המון, נורא עכשיו חם ואתה יכול להתייבש בדיוק כמו עכשיו״ היא אמרה ״אל תדאגי הוא ישתה״ אמרתי מסתכלת על איתמר ״תודה רבה״ הודינו לה בחיוך והיא החזירה לנו חיוך וחזרנו לחדרו של אריק.
״הוא קם?״ שאלתי את שאר הבנים שנשארו בחדר כדי להשגיח ששום דבר חריג לא קורה ״הוא קם ושאל איפה את ואז חזר לישון תוך שנייה״
עיליי אמר והנהנתי מתיישבת בכיסא ליד המיטה שלו.״עלמה..״ שמעתי את קולו החלש של אריק והוא פקח את עיניו.
״בוקר טוב״ אמרתי מחייכת ומלטפת את השיער שלו תוך כדי. ״איפה היית?״ הוא שאל ״לאיתמר בהיי חסרים נוזלים והוא התעלף אז הייתי איתו״ אמרתי והוא הנהן. ״בוקר טוב״ ריף אמר לאריק וקם לחבק אותו ״בעדינות״ אמרתי ״הבנתי חופרת״ הוא אמר גורם לי לגחח.
לאחר כמה דקות אריק רצה לצחצח שיניים, ״חכה אני אביא את המברשת אתה לא יכול לזוז״ אמרתי והוצאתי את המברשת ומהמשחה מהתיק ״עיליי תביא כוס אחת ריקה וכוס אחת עם מים״ אמרתי ועיליי הנהן והלך להביא לי את מה שביקשתי. ״קחי״ הוא אמר ״ תודה״ אמרתי והתחלתי לעזור לאריק לצחצח. זה לא היה פשוט אני מודה.״בייב אנחנו יכולים להישאר רגע לבד?״ הוא שאל והנהנתי מנסה להבין תוך כדי מה קורה.
הוא שוב פעם קרא לי בייב אלוהים זה כל כך טוב לשמוע את זה יוצא מהפה שלו אני כל כך מאוהבת בו.
״אתם יכולים לצאת רגע?״ שאלתי את הבנים ״כן..״ איתמר אמר בחשד והם יצאו לא לפני שסימנו לי להיזהר.
״קרה משהו?״ שאלתי ״בואי רגע״ הוא אמר ״תתקרבי נו״ הוא אמר והתקרבתי אליו עם פניי ולפני שהספקתי להשחיל מילה הוא משך אותי והצמיד את שפתינו לנשיקה הכי עמוקה וטובה שיש. אני מרגישה כל כך בעננים ברגעים האלה.״זהו״ הוא אמר לאחר שהתנתקנו מהנשיקה ״בשביל זה רצית שנישאר לבד?״ שאלתי אותו מגחחת ״אני מעדיף לצאת כמה שיותר מהר מכאן מאשר להתאשפז פעם שנייה בגלל מכות מהאחים שלך״ הוא אמר גורם לי לפרוץ בצחוק מתגלגל ״אני מת מפחד״ הוא אמר צוחק ביחד איתי.
״הם לא יעשו לך כלום אתה יודע״ אמרתי לו ״איך את יודעת?״ הוא שאל ״כי סיפרתי להם והם הגיבו די טוב״ אמרתי בחיוך ״מתי
הספקת?״ הוא שאל ״כשישנת יא דוב״ אמרתי לו מניחה נשיקה קטנה על הלחי שלו.״תגידי להם שהם יכולים להיכנס״ הוא אמר והנהנתי קמה מהכיסא ומתקדמת לכיוון הדלת ״אה ובייבי״ הוא עצר אותי לפני שפתחתי את הדלת והסתובבתי אליו במבט שואל ״זה לא נגמר״ הוא אמר קורץ לי גורם לי לצחוק ולחייך, הוא לא מבין מה הוא עושה לי בגוף כנראה.
כל פעם שהוא קורא לי בייבי יש בי רצון עז ולא מוסבר לקפוץ עליו בנשיקה ולא לעזוב.פתחתי את הדלת לא מגלה שום זכר לאחים שלי, מה?
׳ריףףף❤️׳:
קטנה אמא נתקעה עם האוטו באמצע הכביש אז נסענו לאסוף אותה ועל הדרך להחזיר את שון עיליי ועומרי הם רוצים לישון׳