«Αντυ πηγαινε στο αμαξι.» η φωνη του Τζο με χτυπησε στα αυτια σαν αστραπη. Ηταν εδω. Φορουσε ακριβως τα ιδια ρουχα με πριν, μονο που αυτη τη φορα μου φαινοταν πιο γοητευτηκος μεσα σε αυτο το μαυρο, κοντομανικο μπλουζακι και στο, ομοχρωμο, στενο τζιν.
Και γαμωτο αντι να επικεντρωνομαι στην βιαιη συμπεριφορα του απεναντι στον φιλο μου, καθομαι και σκεφτομαι το ποσο ωραια τονιζονται οι γονιες του κατω απο το λιγοστο φως, που πεφτει πανω του!
«Δεν θα το ξαναπω. Πηγαινε στο γαμημενο αμαξι.»
«Μην της μιλας ετσι!» ο Εντουαρντ γρυλισε, κοιταζοντας τον με ενα βλεμμα, που δεν τον ειχα ικανο να χρησιμοποιησει. Ουαου, ακουστηκε λιγο... ενταξει πολυ(!) αγριος.
«Αντυ, δεν θα το ξανα πω. Πηγαινε. Τωρα»
«Αντυ, κατσε ε—»
«Εντυ, μπορεις απλα να βγαλεις τον σκασμο;» το αγορι, που λιγες ωρες πριν με παρατησε μονη, γυρισε και με κοιταξε αυταρχικα, λεγοντας μου με τον τροπο που τα ματια του με εκαιγαν τι ηθελε να κανω.
«Αντυ δεν χρειαζεται να κανεις ο,τι λεει αυτο ο μαλακας!» βρωντοφωναξε ο Εντουαρντ κανοντας να με πλησιασει, ομως εκεινος μπηκε μπροστα του, πριν καταφερει να με αγγιξει.
«Αν θες ο φιλαρακος σου να μην χασει τα εικοσσιτεσσερα απο τα τριανταεξι δοντια του, τοτε σου συστεινω να με υπακους.»
Τα ματια του με παρακαλαγαν να μην τον προδωσω, αφηνοντας εδω.
Ειμαι εκατο τοις εκατο σιγουρη οτι δεν υπαρχει χειροτερη εμπειρια 'πρωτου φιλιου' απο την δικια μου.
Εννοω ελα τωρα! Οχι μονο δεν εγινε με καποιον που πραγματικα αισθανομαι αυτες τις ηλιθιες πεταλουδες μεσα στο στομαχι και την χαζη αριθμια στην καρδια, αλλα δεν κρατησε ουτε καν ενα λεπτο! Κι εννοειται οτι για κερασακι στην τουρτα θα ηταν ο κυριος 'απλα-μου-αρεσει-να-παιζω-με-τα-κοριτσια'!
«Περναει ο χρονος, Αντ—»
«Ενταξει, ενταξει! Απλα, αφησε τον.» γκαριξα απελπισμενα, σκεφτομενη την εικονα του Εντυ καταχαμα με αιματα να τρεχουν απο τη μυτη του.
Πραγματικα το τελευταιο που ηθελα ηταν να τον χτυπησει! Ο Εντουαρντ δεν ειναι ατομο που θα μπορεσει να αμυνθει. Ναι, ειναι γυμνασμενος και μυωδης, ομως ποτε, μα ποτε, -μα ποτε- δεν θα μπορουσε να πλακωθει με καποιον. Τουλαχιστον οχι στο επιπεδο του Τζο.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Μόνο Μία Φορά
ФанфикΠοιος ηταν ο Joseph Radcliff; Στα σιγουρα δεν ηταν μια χαμενη υποθεση, τουλαχιστον οχι στα δικα της ματια. Και αποτελουσε γεγονος οτι δεν ηταν αγγελος με μαυρα φτερα, οπως εκεινη πιστευε. Ισως ηταν κατι ενδιαμεσο. Μια αναμνηση, στην οποια μονο αυτη...