Elle jak zawsze odebrała po pierwszym sygnale.
- hej kochana-od razu usłyszałam jej wesoły głos. Dlaczego ona zawsze jest taka wesoła powie mi ktoś.?
-Hejka wreszcie po dwu godzinnej męczarni spakowałam się-powiedziałam z dumą no bo to dla mnie wyczyn okey Ha.
.Elle wiedziała, że nie jestem mistrzem w pakowaniu i zawsze albo ona, albo moja mama mi pomagały.
- Gratuluje wreszcie pokonałaś walizkę, czyli nie muszę ci już pomagać uff-zaczęła się śmiać a ja dołączyłam do niej, po czym dodała-O której masz być na lotnisku?
- O 16.00, jeśli dobrze pamiętam.- oznajmiłam, próbując zasunąć te cholerną walizkę. Pożyczy ktoś magiczną różdżkę?
- Czy będę mogła odwieść cię na lotnisko? - zapytała słodkim, kochanym głosem.
- Myślałam, żeby zapytać tatę, ale.... - nie dała mi dokończyć, ponieważ mi przerwała. - To niema tematu będę pod twoim domem o 15.30
- powiedziała ze stanowczym, ale zabawnym tonem i się rozłączyła. Aha?!
Pobiegłam do taty poinformować o tym, że moja przyjaciółka zawiezie mnie na lotnisko, był trochę zawiedziony, ale przyjął to na klatę, że jego dzieci już wyfrunęły z gniazdka. Była dopiero 11:00 więc postanowiliśmy obejrzeć kilka odcinków „ Przyjaciół „ przez cały czas śmialiśmy się, komentowaliśmy każdą scenę itp. Dochodziła 15.00 więc postanowiłam pójść do swojego pokoju sprawdzić, czy wszystko spakowałam i poprawić makijaż, gdy nagle mój telefon wydał dźwięk na toaletce to był SMS od mojego brata.
Kryspin💕💕
„Cześć księżniczko nie będę mógł odebrać cię z lotniska (szef nie chce mi puścić wcześniej) poprosiłem mojego współlokatora Willa, aby cię odebrał. Pamiętasz go prawda? Całuski 💕
Tak pamiętałam Willa widziałam go 3 lata temu,
ale często jak rozmawiała z bratem przez kamerkę widziałam jak się krzątał po ich domu, również pamiętam jego trzech pozostałych współlokatorów Logan, Noah oraz Jamiego, ale nie pamiętam jak wyglądają. Od razu mu odpisałam
Ja:
„ szkoda, że zobaczymy się dopiero w domu, ale rozumiem 💕. A jeśli chodzi o twoje pytanie tak pamiętam WWilla, jak iresztę twoich przystojnych kkumpli💞😘
CZYTASZ
I want to be alone ✅
Teen FictionPierwsza część : skończona Druga część : w trakcie pisania Początek: 8 sierpnia 2019r Koniec : 21 Maj 2020r No i po co mnie tu zabrałeś-nadal zła spojrzałam na most, który nie nadaje się do użytku poprzez tragedie, która odbyła się 7 lat temu, ale...