Rozdział 16

127 42 6
                                    

                           

                           Will

Gdy leżałem przytulony w dziewczynę zastanawiałem się co jest ze mną nie tak przecież jestem typem bad boy-a dziewczyny na jedną noc a teraz leże obok marty i czuje się jak w dom. Moje rozmyślenia przerwał głos dziewczyny.

- Myślę że na dziś będzie koniec oglądania. Jezuuu jutro szkoła - zaśmiałem się z miny dziewczyny ta tylko prychneła i zaczeła sprzątać papierki po słodyczach a ja w tym samym czasie postanowiłem wyłączyć telewizor i zanieść szklanki do kuchni.

Po sprzątnięciu wszystkiego udałem się do dziewczyny która kładła się spać.

- mogę spać z tobą? - zapytałem z nadzieją.

                         Marta

- mogę spać z tobą?  - zapytał will, gdy wrócił z kuchni.

Czekaj co on się zapytał czy może ze mną spać tu?  W jednym łóżku? 

- Ale twój pokój jest niedaleko rozumiem gdybyś mieszkał kilka ulic dalej a ty mieszkasz kilka pokoi dalej - zaśmiałam się.

- Noo wiem ale fajnie się z tobą oglądało i fajnie by było zostać u ciebie na noc no wiesz jak to robią przyjaciele że zostają u siebie na nocki. To co proszeeee!! - fuck zrobił te słynne oczy ze Shreka i co ja mam teraz zrobić.

No co ci szkodzi? 

No właśnie nie wiem

No to zgadzaj się a nie będziesz dyskutować sama ze sobą.

- Dobra niech ci będzie - położyłam się na swojej połowie i długo czekać nie musiałam aż William się obok mnie położy szybko zdjął spodnie i podkoszulek zostając w samych bokserkach.

Jezusiiiiuu ale on ma klate dobra Marta ogarni się.

- wiem że jestem przystojny ale zaraz mi wypalisz dziurę wzrokiem a pożyć bym jeszcze pożył - zaśmiał się a ja spaliłam buraka. - ooo i słodko się rumienisz - dodał no żesz kurwa dlaczego mój organizm ze mną nie współpracuje ja nie chce się za każdym komplementem się rumienić czy mogę zgłosić reklamacje?!

- oj zamknij się i choć spać bo jutro szkoła a jak nie to  wynocha  - podniósł ręce na znak poddania i położył się.

Objął mnie w pasie i przytulił na " łyżeczkę " nawet nie wiem kiedy udałam się do krainy snów.

⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐

hej wszystkim a więc tak w czwartek zaczynamy maraton. ❤❤💙💙zostaw po sobie ślad ⭐. Dziś którzy bo zbliża się maraton więc sami rozumiecie.

 I want to be alone ✅Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz