Marta Scott - 19-letnia dziewczyna o blond włosach, zielonych oczach, pięknym uśmiechu. Mieszka z rodzicami aż do momentu w którym przeprowadza się do swojego starszego brata mieszkającego w Nowym Yorku.
Kryspin Scott - 21-letni blondyn mieszkający ze swoimi przyjaciółmi w Nowym Yorku. Starszy, opiekuńczy i kochający swoją siostrę Marte mężczyzna. Kapitan drużyny piłkarskiej.
Logan Smith - 21 - letni Wysoki brunet, współlokator Scotta. Grający również w drużynie futbolowej.
Noah Thompson - 20 - letni mężczyzna współlokator, gra w tej samej drużynie piłkarskiej, przyjaciel Kryspina.
Jamie Olsen - współlokator, przyjaciel Kryspina, gra w tej samej drużynie piłkarskiej . (21lat)
Elle Devils- 19-letnia, szalona brunetka mieszkająca w rodzinnym mieście Marty.Jest najlepsza przyjaciółka głownej bohaterki.
Eliot Pattinson - Tajemniczy brunet poznany pod czas podróży samolotem. (20lat)
William Brown - 21-letni brunet, typowy bad-boy, przyjaciel Kryspina mieszka wraz z nim. Zastępca kapitana drużyny futbolowej. Lubi jeździć Motocyklami.
Joel Martinez - chłopak Marty mieszkający w Niemczech. ( 19,5 lat)
Molly White - Typowy plastki szkolny. Wysoka o dużych oczach i idealnej figurze . fioletowowłosa. (19 lat)
Philip Moss- członek drużyny, podkochuje się w którejś z przyjaciółek Marty. (19lat)
Emma Gomez - Najlepsza przyjaciółka Marty, Brunetka o niebieskich oczach. (19lat)
Viktoria Thompson - najlepsza Przyjaciółka Marty i Emmy. Szalona rudowłosa. Siostra Noah mieszkająca z Matką. (19lat)
Leo Kidman - Nowo poznany przyjaciel gej. Umięśniony, wysoki, szalony.
Pozostałe postacie :
- Rodzice Marty i Kryspina ( Wanessa, Paul)
- ojciec i macocha Willa ( Mark, Violetta)
- nauczyciele i dyrektor
- osoby nieznane ( otoczenie)
- Rodziny pozostałych bohaterów rzadko będą występować ale mogą się pojawić.
💜❤💜💜💜💜
Postanowiłam poprawić 😁
Okładki do 1 jak i do 2 części wykonała : 2346km
CZYTASZ
I want to be alone ✅
Teen FictionPierwsza część : skończona Druga część : w trakcie pisania Początek: 8 sierpnia 2019r Koniec : 21 Maj 2020r No i po co mnie tu zabrałeś-nadal zła spojrzałam na most, który nie nadaje się do użytku poprzez tragedie, która odbyła się 7 lat temu, ale...