Maraton 2/2
Pov. Marta
Nie mogłam się skupić na lekcji przez natarczywy ból głowy i brzucha .
Postanowiłam się zwolnić z pozostałych lekcji .
Usłyszałam dzwonek na przerwę wybiegłam szybkim krokiem do szafki , schowałam książki po czym udałam się do szkolnego wyjścia . Gdy miałam już przekroczyć próg ktoś złapał mnie za łokieć.- A ty młoda damo dokąd się wybierasz ,albo mi się zdaje albo lekcje masz do 15.00 a jest – Mój brat spojrzał na swój nadgarstek na którym znajdował się złoty rolex po czym dokończył- jest dokładnie 12.34.
- Tak wiem ,ale strasznie się żlę czuję – spojrzał na mnie i mógł dostrzec iż jestem blada .
- Poczekaj tu na mnie zawiozę cię bo nie che żebyś mi po drodze zemdlała czy coś – nie dał mi nic powiedzieć tylko pobiegł do szkoły jak zgadując po kluczyki .
Po upływie około 10 minut siedziałam wraz z bratem w jego samochodzie kierując się do domu ,głowa nadal nie ustępowała a ja czułam się coraz gorzej .
- Ej siostra wszystko w porządku ?- zapytał zatroskanym głosem brat .
- Mam mieszane uczucia ale jest w miarę okey – lekko się uśmiechnęłam w jego stronę .
Resztę drogi nie miałam siły rozmawiać więc gdy Kryspin zaparkował na naszej posesji wyszłam z samochodu po czym oznajmiłam chłopakowi.
- wracaj do szkoły ja dam sobie rade.
- w to nie wątpię do póżniej – po tych słowach pojechał.
Szukałam w torbie kluczy ,kiedy uświadomiłam sobie iż ich dziś nie brałam ,marzyłam tylko o moim łóżku ciepłym kakao i śnie oparłam czoło o drzwi lecz naglę się otworzyły a ja na kogoś wpadłam.spojrzałam w górę .
- Will?
- Marta ? – za pytaliśmy w tym samym momencie.
- Co ty tu robisz ?- zapytałam lecz zaczęło mi się kręcić w głowie postanowiłam oprzeć się o ścianę znajdującą się obok mnie .
- TO samo mogę ciebie zapytać . Co ty robisz tak wcześnie w domu ?- zapytał lecz mi się robiło coraz słabiej .- Marta dobrze się czujesz strasznie jesteś blada ?
- Wil słabo m….- poczułam że nie panuje nad swoim ciałem .
zemdlałam .
❤🍉❤🍉❤🍉❤🍉❤🍉❤🍉❤🍉❤
Tam tam tammmmmm co się dzieje z Martą? Co jej będzie? Czy trafi do szpitala? A może Will się nią zajmie?
Do następnego ❤❤
CZYTASZ
I want to be alone ✅
Подростковая литератураPierwsza część : skończona Druga część : w trakcie pisania Początek: 8 sierpnia 2019r Koniec : 21 Maj 2020r No i po co mnie tu zabrałeś-nadal zła spojrzałam na most, który nie nadaje się do użytku poprzez tragedie, która odbyła się 7 lat temu, ale...