Rozdział 10

152 44 0
                                    

                                      Marta

Obudził mnie ból głowy pomału wstałam z łóżka zerkając na zegarek wskazujący drugą w nocy . spoko spałam tylko trzy godziny nieżlę . w kuchni nalałam sobie zimnego  soku pomarańczowego a z szawki z lekami wyjełam tabletke na ból głowy  połknełam tabletke po czym popiłam je napojem .Po umyciu szklanki postanowiłam iść  dalej spać gdy wchodziłam po schodach usłyszałam krzyk . czyżby will miał znowu koszmar? Nie myśląc długo pobiegłam na drugi koniec korytarza .

- proszę zostaw ją przestań – po usłyszeniu tych słów weszłam do pokoju a tam ujżałam willa leżącego na podłodze do pasa przykrytum niechlujnie poscielą ,podeszłam do chłopaka z próbą obudzenia go .

-Will proszę obudz się , will- gdy moje starania w niczym nie pomogły usiadłam na nim okrokiem złapałam jego twarz w dłonie i mówiłam ton głośniej:
- Williamie obudż się to tylko koszmar proszę – po moich słowach chłopak gwaltownie otworzył oczy spojżał na mnie z przerażeniem po czym  przytulił mnie do swojej lekko spoconej klatki piersiowej .

- spokojnie to ja – zaczełam bawić się jego włosami.

- dziękuje – wyszeptał mi do ucha.

- za co ?- wyplątałam sięz jego objęć  i usiadłam obok niego po turecku.

- za to że jesteś tu w tej chwili .

- nie ma za co – odpowiedziałam lekko się rumieniąc dobrze że jest tu ciemno i tyego nie widzi

- słodko się rumienisz – uśmiechnął się zadziornie .

że przepraszam bardzo jak jak ten człowiek widzi czerwone policzki w ciemności dobra nie w nikam .

- to ja będę szła do siebie – zaczełam wstawać gdy chłopak złapał mnie za rękę .

- zostań ze mną – już miałam coś powiedzieć gdy dodał- proszę nie chce zostawać teraz sam .

...................................... &..................................

Tym razem krótszy postaram się aby następny był dłuższy❤💫

 I want to be alone ✅Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz