Rozdział 1

402 61 20
                                    

- Marta kochanie wstawaj - usłyszałam delikatny głos mojej mamy dobiegający z kuchni. Nie proszę tylko nie to jak można psuć sen o jednorożcach . 


- już wstaje - wstałam z łóżka zerkając na zegarek znajdujący się na komodzie wskazywał 8:30 więc miałam jeszcze dużo czasu.  

Poszłam do łazienki wzięłam odprężający prysznic po czym poszłam do garderoby postanowiłam założyć długie jeansy z wysokim stanem do tego crop-top koloru jasnego brązu takiego karmelowego , Gotowa powędrowałam do toaletki w celu zrobienia coś z buzią  jako mój makijaż  nałożyłam podkład , oczy pomalowałam lekkim różem a na usta błyszczyk o smaku marakuj  Po skończonym makijażu poszłam do kuchni.  

- Witaj słoneczko dobrze spałaś?  I oczywiście pięknie dziś wyglądasz- gdy weszłam do kuchni tata zaatakował mnie swoją miłością do mnie podeszłam do niech i cmoknęłam go w policzek

 -Dziękuje  tatusiu,tak dobrze spałam. - rozejrzałam się po dużej kuchni po czym dodałam.
- Gdzie jest mama?  


- Pojechała już do pracy dziś musiała być wcześniej. - posmutniałam myślałam że zdążę  się pożegnać przed moim wyjazdem 

- Aha- zdołałam tylko powiedzieć. 

Postanowiłam zrobić sobie jajecznice , wyciągnęłam potrzebne składniki na blat i zaczęłam smażyć przy muzyce lecącej w radio , śmiejąc się z tatą z jego wygłupów .

 Zjedliśmy razem śniadanie na kanapie oglądając jakiś film , który tylko leciał a ja z tatą rozmawialiśmy na różne tematy . Paul Scott czyli mój tata jest jednym z tych ojców , dla których jesteście jego małą księżniczką. Ojciec pracuje jako dziennikarz podkreślmy, że najlepszy dziennikarz. Wyglądem przypominam trochę jego on ma zielone oczy ja ta samo jedynie włosy to taki ciemny blond, charakter mam w stu procentach jego. Jest wysoki, umięśniony bo lubi chodzić na siłownie no i ma 41 lat moja mama Wannessa Scott jest 36-letnią piękną kobieta po niej odziedziczyłam włosy i figurę.

 Kilka minut później poszłam do pokoju zaczęłam się pakować po dwóch godzinach wszystko było w walizkach więc postanowiłam zadzwonić do mojej przyjaciółki Elle Devils przyjaźnie się z nią prawie całe życie znamy się od piaskownicy .Elle jest brunetką o idealnej figurze .

 I want to be alone ✅Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz