1376 słów
Pov. Marta
- No dobrze my idziemy do siebie-oznajmił Will, gdy zobaczył, że jestem zmęczona, wszyscy siedzieliśmy w dużym salonie rodzice dawno poszli spać ponieważ byli zmęczeni podróżą Elle pojechała godzinkę temu do swoich dziadków a w salonie zostałam tylko ja, mój chłopaka, Noah, Jamie, Logan i mój brat.
Wstałam z kolan mojego ukochanego i zaczęliśmy iść po schodach, lecz ktoś nam to przeszkodził.
- Will, choć tu na chwile-odezwał się Kryspin, chłopak westchnął od niechcenia spojrzał na mnie a ja się uśmiechnęłam i pocałowałam w policzek i wyszeptałam.
- Będę czekać w twoim pokoju-i udałam się do jego pokoju, lecz przed tym wstąpiłam do mojego, aby wziąć nowy seksowny komplet bielizny, udałam się do łazienki chłopaka wykąpałam się żelem pod prysznic o zapachu czekolady i założyłam na siebie wcześniej przygotowane ubranie.
Spojrzałam na swoje odbicie w lustrze i byłam zachwycona swoim wyglądem, bielizna podkreślała mój biust. Tak to dziś postanowiłam stracić dziewictwo z Brown'em.
Pov. William
- No co jest stary-zapytałem przyjaciela, gdy byliśmy w kuchni spojrzał na mnie z zaciekawieniem a ja zbytnio nie wiedziałem, o co mu chodzi, ale niech się pośpieszy, bo chce już położyć się obok swojej dziewczyny i przytulać jak najmocniej.
- Jesteś moim przyjacielem, znam cię najdłużej z tej całej zgraji - wskazał ręką na chłopaków kłócących się o pada do konsoli-widze jakimi uczuciami darzysz moją siostrę, a ona jest dla mnie drugą najważniejszą kobietą na tym świecie i proszę cię nie zrób jej krzywdy, bo wtedy nie będę zważał czy jesteś moim przyjacielem i zleje ci dupę - odparł poważnie.
- Kryspin nie, masz się o co martwić twoja siostra to anioł nie kobieta, jest wspaniała i naprawdę ją kocham-odparłem pewien swoich słów-A teraz wybacz, ale idę do swojego pokoju gdzie czeka na mnie twoja siostra-po tych słowach udałem się do swojej komnaty słyszałem szum wody więc podejrzewam że Mar się kąpała.
Położyłem się ,na łóżku a ręce ,ułożyłem pod głową i wpatrywałem się w sufit, gdy dostałem wiadomość.
Molly:
" Hej willuś mam dziś wolny dom rodzice wyjechali, wpadniesz ?,,
Zaśmiałem się z tej durnej wiadomości czy ona serio myślała, że zdradzę Martę z taką wywłoką jak ona od razu odpisałem.
Ja:
Po pierwsze nie mów na mnie Willuś po drugie nie zdradzę dziewczyny z takim kimś jak ty i po trzecie nie pisz, nie dzwon do mnie i wgl się odpierdol.
Molly :
Ale jesteś pff.
Odłożyłem komórkę na komodę znajdującą się obok łóżka, gdy usłyszałem otwieranie drzwi.
~~~~~~~~~~~~~19+~~~~~~~~~~~~~~
Pov. Marta
Rozpuściłam swoje długie blond włosy i wyszłam z łazienki dostrzegłam chłopaka leżącego na łóżku w rozpiętej do połowy koszuli w czarnych jeansach. Jego wzrok poleciał mnie i otworzył szerzej oczy jak by zobaczył ducha.
Oo to chodziło.
Oblizał dolną wardę po czym usiadł na krawędzi łóżka, wolnym i spokojnym krokiem zaczęłam iść w jego stronę i usiadłam mu na kolanach na co on zareagował od razu i ułożył swoje dłonie na moich pośladkach.
CZYTASZ
I want to be alone ✅
Teen FictionPierwsza część : skończona Druga część : w trakcie pisania Początek: 8 sierpnia 2019r Koniec : 21 Maj 2020r No i po co mnie tu zabrałeś-nadal zła spojrzałam na most, który nie nadaje się do użytku poprzez tragedie, która odbyła się 7 lat temu, ale...