Rozdział 9

167 48 2
                                    

                                   Will

Obudził mnie krzyk o dziwo nie mój zrwałem się z łóżka i zacząłem rozglądać po całym pokoju gdy nagle znowu to usłyszałem ;
- CHŁOPAKI POMOCY BŁAAGAMM POMOCYY – boże rozpoznaje ten głos nie niee o kurwa to Marta szybko wybiegłem z pokoju na korytarz gdzie spotkałem tak samo zaskoczonego Noah , Kryspina i Jamiego .

- ej kurwa co jest czy to moja siostra ?- zapytał widocznie zestresowany kryspin wszyscy zbiegliśmy na dół a to co ujżałem przeraziło mnie marta leżała na podłodze trzymająć się na brzuch w którym było nie nie nie to nie prawda  nie mogę jej stracić w jej brzychu był nóż a obok stał jakiś typ przysięgam jeśli ona nie przeżyje zabije tego gnoja .
Chłopaki podbiegli do marty a ja żuciłem się tego gnoja .

- debilu uspokój się- usłyszałem śmiech marty i tego typa podemną kurwa co jest .
                                      
                                   Marta           

-debilu uspokój się – zaczełam się śmiać razem z Loganem na którym siedział will mój brat z Noa i Jamie dziwnie się na nas patrzyli a Willa mina była bezcenna ,w tym czsie logan zdjął kominiarke a ja nóż i zaczęłam im mówić co się stało.

Po ich ,,wspaniałej pobudzce '' zjedliśmy śniadanie i usiedliśmy w salonie oglądająć jakiś film po mojej lewej siedział will a po prawej logan obok nieho Noah ,Jamie i Kryspin .nagle poczułam czyjś oddech na szyji  hmm ciekawe kogo no oczywiście pana po lewej stronie.

- strasznie mnie przestraszyłaś wiesz jak się bałem o mały włos a zabiłbym własnego przyjaciela – przeszedł mnie dziwny dreszcz i uśmiechnełam się łodko.

- to za wczorajszy – nie zdążył dokończyć  ponieważ mój telefon dał o sobie znać .zadzwoniła elle . wstałam z sofy i poszłam do mojego pokoju .

Rozmowa tel .

- hej kochana –powiedziała na powitanie

- hej kiedy będziesz ?

- mo właśnie jestem u dziadków powiedz mi adres.

- zaraz ci wyśle sms z adresem.

- okey do zobaczenia

Po wysłaniu mojej przyjaciółce adresu zeszłam na dół żeby poinformować chłopaków o moim gościu .Gdy zeszłam na dół chłopaki nie zmienili swojej pozy ale zamiast filmu,  grali na konsoli.

- chłopaki bo zaniedługo przyjdzie do mnie moja przyjaciółka nie będzie wam to przeszkadzać – zapytałam .

- siostra to też jest twój dom więc możesz tu zapraszać swoje przyjaciółki – odpowiedział mój brat a reszta pokiwała twierdząco głowami .

Uśmiechnełam się szczeże dziś miałam wspaniały humor ale nie wiedziałam że już nie długo …....

Siedziałam właśnie w pokoju z moją przyjaciółką i płakałam  pewnie się zastanawiacie dlaczego a wiec Ell powiedziała że Eliot mnie zdradził tak ten niby kochany ,czuły a co zrobił zdradził mnie jebany .

- d-d-dlaczego on to z-zrobił ?- zapytałam jąkając się.

- nie wiem  skarbie na prawde musiałam ci powiedziec jesteś dla mnie jak siostra .

- dziękuje to koniec z nim – po tych słowach zdjełam naszyjsnik od niego i schowałam do szawki nocnej po czym przytuliłam przyjaciółke ,nie wiem dlaczego ale to nie bolało tak bardzo myślałam że będę miała okropnego doło lub myśli nie wiadomo jakie  a tu jestem smutna jak bym straciła przyjaciela a nie chłopaka .

Dwie godziny temu El poszła do domu a ja siedze w swoim pokoju i pakuje wszystkie wspomnienia ,prezenty od joela .misia którego dał mi na walentynki,naszyjnik z naszymi inicjałami , jego podkoszulki , kórtke jeansową .gdy nagle ktoś zapukał i nie czekając na zaproszenie wszedł do mojego pokoju nie wysilałam się spojżeć tylko siedziałam na tej podłodze po turecku tyłem do drzwi a naprzeciwko mnie duży karton ,poczułam męskie perfumy i to nie jedne nie zdążyłam zaragować a kilka osób się do mnie przytuliło byli to oczywiście chłopaki mój brat ,logan,will,noah i jamie .
- jesteśmy przy tobie skarbie – powiedział mój brat a Noah kopnął karton na drugi koniec pokoju widać że gra w piłke nożną.
-jesteście k-kochani – rospłakałam się w ich ramiona .

                              Will

Jestem skurwielem ale ciesze się że ten penis ją zdradził może będę miał szanse u Marty .Siedzieliśmy u dziewczyny w pokoju kilka godzin , wygłupialiśmy się tylko po to aby ujżeć jej uśmiech i udało nam się to nie raz . leżeliśmy wszyscy na jej ogromnym łóżku i oglądaliśmy film aż w pewnym momencie zauważyłem że moja mała księżniczka śpi.

Zakochałeś się i tyle

Nie to jest zauroczenie albo nie wiem.?!

Tsa wmawiaj sobie ale ja wiem lepiej.

Po jakże interesującej rozmowie samego ze sobą, pokazałem chłopaką śpiącą dziewczyne i każdy z nas wstał i udał się do swojego pokoju .

Weszłem do swojej sypialni w której przewałam czarny,  rozebrałem się po czym poszedłem się wykąpać .po odświeżeniu położyłem się spać nawet nie wiem kiedy usnołem.

.................. .................... &......................... ............

No i mamy kolejny jutro najprawdopodobniej pojawi się jeszcze jeden. Zostawiajcie 💫gwiazdki i komentujcie 💬

 I want to be alone ✅Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz