Maraton 1/2.
- Co teraz mamy ? – pytam Viki ,gdy szłyśmy korytarzem szkolnym .
Od rana nie widziałam się z Willem nawet do szkoły jechał sam ,gdy chłopaki pytali co się z brunetem i mną dzieje zbywałam ich .
- Matematykę jezusieeee- zaczęła marudzić Emma zaśmiałam się na jej reakcje ale ja się tam jej nie dziwie baba od matmy uwzięła się na nią.
- EMMA , VIKI ,MARTA – usłyszałyśmy za sobą krzyk ,wszystkie się odwróciłyśmy i zauważyłyśmy osobę która nas wołała a był to Philip .
Jest to wysoki blondyn gra tak samo jak mój brat , Logan , Noah ,Jamie ,i William w drużynie futbolowej ,spojrzałam na Viktorię i dostrzegłam iż rumieńce na jej twarz ,dziewczyna coś do niego czuje ale boi się mu to wyznać .
- Co tam Philip ?- zagadała Em .
- Robię w piątek imprezę piszecie się na to ? - zapytał z nadzieją wypisaną na twarzy.
- jasne !- odparły dziewczyny ,lecz ja jakoś nie byłam tym przekonana .
- A ty Mar? – zapytał blondyn, a, dziewczyny nie dały mi dojść do głosu bo same za mnie zdecydowały .
Standard
- Ona przyjdzie z nami .- Po słowach Viki zabrzmiał dzwonek a my w czwórkę udaliśmy się do klasy .
Tak Philip chodzi z nami do klasy więc Viki może się na niego cały czas patrzeć . Nie raz śmiejemy się z niej z Em bo kilka razy zawiesiła się na lekcji i dostawała opieprz od nauczycieli .
Pov. Will
- WILL podaj mi te piłkę !!!!!- usłyszałem donośny głos Noah odkąd weszłem na boisko nie mogę się skupić cały czas myślę o Mar .Co mam zrobić by mi wybaczyła?
- WILLIAMIE W TEJ CHWILI ZŁAZISZ Z BOISKA!!!! - wydarł się na mnie trener nie dziwie mu się .Posłusznie wykonałem jego polecenie mężczyzny i udałem się do szatni ,po drodze spotkałem Philipa .
- O siema stary sorry że nie byłem na treningu ale chodzę po szkole i ogłaszam piątkowej imprezie u mnie .Oczywiście ty i nasza drużyna musi być .
Tak to to czego potrzebuje upić się .
- Spoko ,no i wiadomo będziemy .-
Usłyszałem dzwonek na przerwę więc udałem się do tej pieprzonej szatni i postanowiłem się zerwać z dalszych lekcji i udać się do domu.❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤
Hej wszystkim tu o to zgromadzonym heh dzisiejszy maraton jest krótki. Ponieważ wstawiam 2 rozdziały ❤
Gwiazdkujcie i komentujcie jak wrażenia ❤❤
CZYTASZ
I want to be alone ✅
Teen FictionPierwsza część : skończona Druga część : w trakcie pisania Początek: 8 sierpnia 2019r Koniec : 21 Maj 2020r No i po co mnie tu zabrałeś-nadal zła spojrzałam na most, który nie nadaje się do użytku poprzez tragedie, która odbyła się 7 lat temu, ale...