Kurwa no kto nie zasunął tych rolet gdy otworzyłam oczy zaatakowało mnie słońce ,
zabije tego człowieka leżącego za mną takk dobrze słyszycie w końcu zostałam w jego pokoju .strasznie ciężko mi się oddycha hmmm ciekawe dlaczego a no tak mam ogrąmną dłoń na swoim brzuchu a drugą pod głową przytulał mnie jak by się bał że mu uciekne .
Dobra musze go zacząć budzić bo pęcheż daje o sobie znać.
- halo pora wstawać – nic serio człowieku jaki ty masz mocny sen – WILLIAMIEEE WSTAWAJ – zaczełam krzyczeć tak żeby tylko go obudzić .
Ooo mamy postęp otworzył lewe oko i się uśmiechnął serio człowieku mi się chce siku .
- dzień dobry – jeszcze szeżej się uśmiechnął i mocniej mnie przytulił nie rrób mi tego teraz proszeeee
- dobry , dobry a teraz mnie póść .
- czemu hmm – nie znowu mnie ściska ałaaa mój pecheż mogłam nie pic w nocy tyle tego soku.
- bo będziesz miał kauże na łóżku wypiłam wczoraj za dużo soku i chce mi się siusiu więc błagam póść mnie – po tych słowach mnie póściła a jak strzała do toalety i słysząc śmiech chłopaka .
cały dzień zleciał szybko , byliśmy wszyscy w kinie po tem na pizzy i koło 22.30 byliśmy w domu.
Po powrocie wykąpałam się ,ubrałam już moją piżame trochę tęsknie za lużnymi , workowatymi t-shertami.
Gdy byłam gotowa do snu do pokoju ktoś zapukał powiedziałam szybkie ‘’wejść’’ a do pokoju wszedł wielmożny Pan will który zaczął obczajać moje ciało ,odchsząknęłam a on od razu spojżał na moje oczy ,uśmiechnął się i żucił do mnie coś tym czymś okazała się bluzka? Spojżałam na niego pytająco.- wiem że lubisz spać w męskich bluskach więc postanowiłem dać ci mój – wyjaśnił a mi się zrobiło ciepło na sercu zanim zdążyłam coś odpowiedziałam on wyszedł zostawiając mnie w szoku ,bez zastanowienia ściągnełam swoją piżame i założyłam czarną bluzkę sięgającą do połowy ud z napisem jakiegoś zespołu położyłam się na łóżku i opłynełam do krainy morfeusza.
Dziś pierwszy dzień szkoly właśnie stałam przed garderobą i zastanawiałam się co na siebie założyć ,po dłuższej chwili postanowiłam założyć czarne dzinsy do tego biały top z napisem '''Queen ,, do tego czarne koturny już chciałam założyć naszyjnik od joela gdy przypomniało mi się no tak on cię zdradził teraz nie będę tą milutką dziewczyną dla chlopaków ze szkoły nie licząc moich współlokatorów ciesze się dziś spotkam chłopaka z samolotu Eliota myśle że będziemy przyjaciółmi.gotowa zeszłam na dół gdzie chłopaki jedli śniadanie .
-Dzień dobry – przywitałam się z lekkim uśmiechem zwracając tym samym uwagę chłopaków .
- ooo hej, jak się czujesz- zapytał logan wstając od stołu i zaczął nakładać naleśniki dla mnie po czym położył na stole przy którym usiadłam.
- dziekuje wam za wczoraj i czuje się dobrze –odparłam szczeże wsadzając sb do buzi naleśnika z czekoladą
- to super wszyscy pojedziemy dwoma samochodami siostra ty jedziesz z willem i noah ja jade z loganem i Jeamim bo jedziemy po Emme i viki .- oznajmił Kryspin .
Emma i Viki to przyjaciółki chłopaków z czego viki jest siostrą Noah. Emma jest brunetką a Viki naszym rudym liskiem . Dziewczyny są w moim wieku więc mam nadzieje że dojdę do ich klasy.
Można powiedzieć że to są moje przyjaciółki od kąd poznałam chlopaków ...... Pod szkołą.......
Will zaparkował przed dziedzińcem szkoły a mnie zaczeło ściskać w żołądku z nerwów , Noah wyszedł z samochodu a william patrzył na mnie po czym powiedział.
- hejj spokojnie na każdej przerwie będziemy przy tobie – przerwał i położył swoją dłoń na moim udzie i masował pocieszająco i o dziwo pomogło – a jak ktoś ci będzie dokuczać to przyjdz do mnie okey – dokończył spojżałam na jego twarz na której znajdował się ogromny uśmiech na jego policzkach widniały dołeczki aż mnie korciło żeby wsadzić tam palec i mówisz i masz podniosłam dłoń i wsadziłam palca w jego dołeczki , chłopak uśmiechnął się jeszcze szeżej [jeśli się tak da] a ja szybko się ocknełam babo co ty robisz pomyślałam.
- przepraszam – no i wiadomo moje policzki wyglądały jak burak.
- możesz tak robić jest to …….słodkie – ozajmił i wyszedł z pojazdu obszedł go po czym otworzył mi dzwi , cicho podziekowałam po zablokowaniu samochodu poszliśmy do reszty gdy dziewczyny mnei zobaczyły zrobiłyśmy zbiorowego tulasa.
- Boże marta jak ja za tobą tęskniłam – zapiszczałam Viki a Emma jej zawturowała.
- ja za wami też – mała łezka pojawiła się w moich oczach spojżałam w oczy dziewczyn które miały to samo one też to zauważyły i wszystkie zaczełyśmy się śmiać po czym poszłyśmy do szkołe po odebranie planu lekcji .wyszłam z sekretariatu i podeszłam do zgraji .
- mam nadzieje że chodzisz z nami do klasy – oznajmiła Emma gdy wyszłam z pokoju Dyrektora.
-no bo eee- postanowiłam pomęczć je.
- NO KOBIETOO MÓW – powiedziały w tym samie czasie a chlopaki się zaśmiali i ja tez .
- tak będę chodziła do waszej klasy – zapiszczałam szczęśliwa a moje przyjaciółki żuciły się na mnie po czym pociągneły do klasy razem ze dzwonkiem żuciłam szybkie "papa,, chłopaką i udałam się z nimi na Matematykę nie nawidze tego przedmiotu .
NOWY DZIEŃ W NOWEJ SZKOLE CZAS ZACZĄĆ ..
................................... &....................................
No witam , witammmm no więc mamy kolejny AAA zaraz wstawiam jeszcze jeden aby nie wysyłać w poniedziałek. Następny ( 13rozdział) pojawi się w czwartek.
22:58 a ja dodaje ahhh. Mam nadzieje że ktoś to czyta gwiazdkujcie. Może zrobię maraton nie wiem.
Miłego czytania ❤🔥💫💬
CZYTASZ
I want to be alone ✅
Teen FictionPierwsza część : skończona Druga część : w trakcie pisania Początek: 8 sierpnia 2019r Koniec : 21 Maj 2020r No i po co mnie tu zabrałeś-nadal zła spojrzałam na most, który nie nadaje się do użytku poprzez tragedie, która odbyła się 7 lat temu, ale...