Rozdział 28

100 32 33
                                    

        Bonus!!!!

Ważne :informacja pod rozdziałem!!

              Pov. Will

Gdy siedziałem w salonie i oglądałem durny program usłyszałem warkot silnika samochodowego zdziwiłem się bo była wczesna godzina a chłopaki kończą o szesnastej a Marta wraca z nimi .

Podszedłem do drzwi i wyjrzałem w wizjer i ujrzałem Mar wychodzącą z auta Kryspina .

Co oni tu robią?

Gdy przyjaciel odjechał dziewczyna podeszła do drzwi i zaczęła szukać czegoś w torebce zgadując kluczy więc postanowiłem otworzyć jej,Gdy pociągnąłem za klamkę ciało blondynki poleciało na mnie i mogłem poczuć jej piękny zapach.

Ona musi być moja !!!

Mar podniosła lekko głowę i spojrzała na mnie tymi swoimi zielonymi niczym kota oczami ,posłała mi pytające pytanie .

-Will ?

- Marta ? – za pytaliśmy w tym samym momencie.

- Co ty tu robisz ?- zapytała lecz zaczęła dziwnie się zachowywać bo odsunęła się i oparła o ścianę .

- TO samo mogę ciebie zapytać . Co ty robisz tak wcześnie w domu ?- zapytałem  lecz bardziej zastanawiałem się co się z nią dzieje .

- Marta dobrze się czujesz strasznie jesteś blada ?

- Wil słabo m….- wyszeptała po czym osunęła się po ścianie ,szybkim krokiem do niej podszedłem i złapałem ją w stylu panny młodej i położyłem na kanapie .

Pobiegłem do kuchni  odkręciłem kran i umoczyłem ścierkę pod zimną wodą oraz po szklankę wody .

Ukucnąłem obok blondynki po czym dotknąłem jej czoła tak jak myślałem gorączka .Przykryłem ją kocami i ułożyłem na jej czole materiał .Sam usiadłem na podłodze obok złapałem za dłoń i nawet nie wiem kiedy usnąłem..

            Pov. Marta

Gorąco jejuuuu czemu mi tak gorąco otworzyłam lekko lewe potem prawe oko . Spojrzałam na zegarek łooo była już dwudziesta . Nikogo nie słychać więc pewnie nie ma ich w domu.

Ale okey leże na sorie spojrzałam na moją dłoń Will trzymał mnie za rękę a sam siedział na podłogę a głowę miał na moim brzuchu jeuuuuu ale on słodki .ścisnęłam  lekko jego rękę i uśmiechnęłam  się z tego widoku .Chłopak lekko się poruszył po czym podniósł głowę , i spojrzał na mnie .

- hej jak się czujesz?- zapytał przeczesując  wolną ręką po swoich gęstych i puszystych włosach.

- Już lepiej dziękuje .- uśmiechnęłam się do niego .

- bardzo się ciesze proszę napij się – podał mi szklankę z wodą ,którą od razu wypiłam .

- Marta ? Czy mógłbym cię gdzieś zabrać ?- byłam zdziwiona jego pytaniem .

Gdzie on by mnie chciał zabrać ? Zgodzić się czy nie ?

❤😱❤😱❤😱❤😱❤😱❤😱❤😱❤

Jaką decyzje powinna podjąć Marta? 
Pójść czy zostać? 
Co jeśli pójdzie, co z tego wyniknie?
Czy zmieni to relacje między Williamem i Martą? 

%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%

Info : słuchajcie czy chcecie abym przedstawienie postaci zmieniła na bez zdjęć  tylko sam opis który będzie zawierać :?

Imię + Nazwisko - wiek + wygląd.

Bez zdjęć.?

%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%

 I want to be alone ✅Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz