Dlaczego?...

580 49 156
                                    

Rzesza otworzył oczy. Spojrzał do o koła. Był zdezorientowany.


- Gdzie ja ku^wa jestem? - Powiedział chrypliwym głosem.


Wtedy wspomnienia z ostatniej nocy go uderzyły jak piorun. Był w szoku. Jakim cudem na to pozwolił?!?! Właśnie uprawiał seks z  swoim przyjacielem! I to na dodatek z mężczyzną!!! Spojrzał w bok. Komunista nadal spał.


- To jest moja szansa! - Powiedział w myślach.


Próbował usiąść, ale jego dolna część bolała jak piekło. - Jakim cudem on mnie nie złamał w pół?!?! - Pomyślał.


Przemógł się i usiadł. Wstał z większym trudem. Zaczął podnosić swoje ciuchy. Zakładał bieliznę, kiedy usłyszał przewroty zza nim w łóżku.


- O ku&wa. - Przeklną w myślach.


- Hej Rzesza. - Powiedział Sowiet próbując zacząć rozmowę.


- ZAMKNIJ SIĘ! - Rzesza wykrzyknął szybciej się ubierając.


- Ale to co się stało wczoraj-


- To był błąd!!! Byliśmy pijani!!! - Przerwał mu.


- Ale to był tylko jeden kieliszek wina! - Powiedział ZSRR siadając na łóżku.


Sowiet próbował o tym rozmawiać, jednak bez przerwy Nazista mu przerywał lub ignorował. Ostatecznie III Rzesza się przebrał i wyszedł jak najszybciej jak tylko mógł.


...


- Panie III Rzeszo! Musimy porozmawiać! - Austria powiedziała.


- Później! - Mężczyzna powiedział nadal idąc.


- Ale pan musi spojrzeć na raport! To jest pilne!


- Później mówię!!! - Nazista krzyknął na kobietę.


Wszedł do swojego biura, trzaskając drzwiami. Chwycił się za szyję. Wspomnienia z wczorajszej nocy nadal go prześladowały. Zapach Sowieta, jego dotyk, ciało...


- JASNA CHOLERA! - Krzyknął strącając z biurka wszystko co tam było, dokumenty, mapy, długopisy, itp.


Położył jedną rękę na stół, zaś drugą zakrył twarz. Minęła chyba godzina, kiedy do pomieszczenia wszedł jakiś oficer.


- III Rzeszo? - Zapytał niepewnie.


- Oficerze, proszę aktywować kod czerwony.


...


- I co wy takiego robiliście? - Ukraina zapytała.

Miłość i Wojna [III Rzesza x ZSRR | Countryhumans]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz