Słowa od autorki + kontynuacja

490 34 51
                                    

Więc, to koniec tej historii.



Ja, nie wiem co ja mogę powiedzieć za bardzo.



I, będę szczera, po napisaniu dwóch pierwszy rozdziałów, chciałam usunąć tego fika. Zażyło mi się to poprzednio podczas kiedy zaczęłam pisać książkę o PolHun. Ale akurat tą książkę ludzie zauważyli i zaczęli ją czytać i komentować jak dobrze się zapowiada, i nie miałam serca żeby im odebrać radość z czytania. Dzięki ludzie.



No i znając życie, po jakimś czasie wrócę i przeczytam tą książkę i będę się cringe'owała. Ale, hej, przynajmniej się bawiłam pisząc ją. No i będzie to oznaczało że moje skile pisarskie się polepszyły.

Nie zostanę w przyszłości pisarką, ale zamierzam stworzyć swój własny komiks lub kreskówkę, i do tego będę musiała pisać scenariusze. Podczas gdy aktualnie pracuję nad postaciami.



No i akurat zrobiłam kontynuację tej książki! "Zapomnieć o przeszłości [Rosja x Niemcy | Countryhumans]". Więc jeżeli się interesujecie co się stało po tej książce, bądź lubicie RusGer, możecie ją przeczytać. ^-^ No i będą tam kontynuowane niektóre wątki i wytłumaczone te rzeczy które w tej nie wytłumaczyłam, itp.

No i w głowie mam inne pomysły na oddzielne historie związane z Countryhumans, ale na razie z powodu nowego roku szkolnego, nie jestem pewna kiedy i czy kol wiek je napiszę.

I jeszcze raz przypomnę o dwóch innych książkach o Countryhumans które aktualnie mam: "Rzeczy z Countryhumans i Countryballs" (memy i obrazki) i "Moje ship'y z Countryhumans" (oneshot'y).



I na końcu, chciałam po prostu podziękować. Wam wszystkim. Za wszystkie komentarze i głosy. Nawet nie wiecie jak bardzo to nie raz poprawiało humor.

I chcę żebyście zostawili swoją recenzję. Co najbardziej się wam podobało, co najmniej. Co według was powinnam się skupić najbardziej, itp.



I, no cóż. Do zobaczenia w innych książkach! :D

Miłość i Wojna [III Rzesza x ZSRR | Countryhumans]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz