-11-

35.2K 1.9K 831
                                    

Multimedyaya koyduğum mavi efektli fotoğraflar hoşunuza gidiyor mu?

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın!

Keyifli Okumalar! 🤍

Birkaç dakika sonra maç başlayacaktı ve ben hayatımda ilk defa bir dövüşe yakından tanık olacaktım.

Bahisçiler bahislerini kontrol edip ortaya yeni bahisler atarken bakışlarımı Eymen'e çevirdim. Kendine göre ısınma hareketleri yapıp aynı zamanda bir adam ile konuşuyordu. Ona doğru yürüdüğümde bakışları bana döndü. "Asel, gel Oktar abi ile tanış."

Oktar abi dediği adama baktım. 40lı yaşlarda genç ve bakımlı bir adamdı. Bakışlarını bana çevirdiğinde mavi gözlerini gördüm. "Oktar abiyle çalışıyorum. Dövüş pazarlığı yapan kişilerden biri. Oktar abi, Asel de benim arkadaşım. Dövüşleri izlemeye gelecek."

"Memnun oldum," dedim hafifçe tebessüm ederek. 

"Ben de."

"Maç 3 dakika sonra başlayacak," diyerek Eymen'e çevirdim bakışlarımı. "Hazırsın, değil mi?"

"Evet, hazırım." dedi kendinden emin bir tavırla. "Kolay bir maç olacağını düşünüyorum," dediğinde Oktar Bey "Sana güveniyorum Eymen," dedi. "Güvenini boşa çıkarmayacağım."

Bakışlarımı etrafta gezdirdikten sonra tekrar Eymen'e baktığımda onun bana bakıyor olduğunu gördüm. "İstersen bardan bir içecek alabilirsin, maçı izlerken içmek keyifli olur."

Başımı aşağı yukarı salladım. "İyi şanslar." 

Eymen'in yanından ayrılıp bar kısmına yöneldiğimde gördüğüm 4 kişiden üçünün bar taburelerinde oturduğunu gördüm. Mavi gözlü adam yoktu, diğerleri de kendi aralarında konuşuyordu.

Bara doğru yaklaştıkça sarışın kızın sesini duydum. "Ya biz bir keresinde benim hoşlaştığım çocukla futbol oynayalım dedik. Futbol oynamayı bilmiyorum ben tabii... Oyundayken top sen gel götüme gir!"

Kumral kız gözlerini devirirken sarışın kız barmene olayı anlatmaya devam etti. "Çocuk şişledi beni! Ben de 'annneeeaaa' diye ağladım. Sonra bu dedi ki "üfleyeyim de geçsin." Çocuk popoma üflerken birden tahrik oldu ve popomu ısırdı. Benim de çok hoşuma gitti. Dedim "Ne kadar tatlı biri." Veeee," dedi harfleri uzatarak. "Biz o çocukla sevgili olduk. Bence sen de gidip kıza futbol oynamayı teklif et. Bak diyorum ya, denenmiş bir taktik. Kesinlikle işe yarıyor."

Kumral olan kız gözlerini devirerek "Abartma Kumsal," dedi. 

"Ne abartması Derinciğim? Gerçekleri söylüyorum ben."

Bar kısmının önünde durduğumda onların konuşmasını dinlemeyi bırakıp barmene baktım. "Meyve suyu alabilir miyim?"

Bunu dediğim anda kahverengi gözlü çocuk ağzındaki içkiyi püskürttü. Şaşkınlıkla karışık bir alay ile bana baktı. "Kızım sen ne istediğinin farkında mısın? Böyle bir yerde," parmağıyla mekanı işaret etti. "Meyve suyumu içilir? Burayı anaokulu sandın herhalde."

"Sen de sabahtan beri mekandaki kızları izliyorsun," dedim tek kaşımı kaldırarak. İnsanların rahatsız olmasını sağlayacak şekilde onları gözlemleyen biriydim. "Aklından nasıl düşüncelerin geçtiğini düşünmek zor değil. Burayı kerhane sandın herhalde. Üzgünüm lavabo kenarında elinle sevişmek zorunda kalacaksın."

Kumsal denen gür sesle bir kahkaha attı. "Bu kızı sevdim! Adın ne senin?"

Çocuk kaşlarını çatarak bana bakarken ona alaycı bir bakış attım, daha sonra Kumsal'a baktım. "Asel."

kavin | texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin