Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen.
————————————————————
Ellerimi mideme bastırıp,başımı sıraya bıraktım.Sabah bir şeyimin olmamasına rağmen okula geldiğimde midem bulanmaya başlamıştı.Birden ne olmuştu bana bilmiyorum.Sadece kahvaltı yapmıştım.Herhangi bir şeyi dışarıdan alıp yemeye fırsatım bile olmamıştı.Dersin başlamasına on dakika ya vardı ya yoktu.Bu halde dersi nasıl dinleyeceksem artık."İyi misin?"
Dilek konuşunca belli belirsiz kafamı salladım.
Yanımda bi hareketlilik oldu.Kafamı sıradan kaldırmadan yan çevirdim.
"Neyin var Beril?"
"Sana ne!"
Karşı sınıftan Murat'tı.Konuşmak istemediğimi söyledikçe üsteleyip duruyordu.Ayrıca benim kötü olduğumu nereden biliyordu?
"Kapının önünden geçerken gördüm.İyi değil gibisin."
Oğlum müneccim misin lan sen?İçimi okudu resmen.Tövbe tövbe!
"Git başımdan!"
Konuştukça midem ağzıma geliyordu.Sıranın altından elini yumruk yaptığını fark ettim.Dişlerini sıkıyor olacak ki gıcırtısı buraya kadar geliyordu.
"Ha gayret,az daha sık.Bu gidişle yaşlanmadan dökülürler ben söyleyeyim."
Sert adımlarla gittiğinde başımı sıradan kaldırdım.
"Beril hadi izin alıp gidelim."
"İyiyim ben."
"Bir kere de beni dinlesen ölür müsün?!"
Sınıfa giren Birkan'a gözüm kaydı.Yanıma yaklaşırken gözleri yüzümdeydi.
Hadi ama o kadar mı kötü gözüküyorum?
Yanıma oturdu.Midem tekrardan ağzıma gelince elimi ağzıma kapatıp geri gitmesi için dualar etmeye başladım.
Zamanı mıydı sanki?
"İyi misin?"
"Çekil!"
Yüzüme anlamayarak bakarken ittirip hızla sıradan çıktım.Deli gibi lavaboya koşuyordum.Arkamdan da Dilek geliyordu. İçimdekileri çıkartırken saçımı tutup,ayakta durabilmem için güç veriyordu bana.İşimi halledip yüzümü yıkadım.
"Müdürden izin alıp eve gidelim."
"Sen kal.Ben izin alırım."
"Olmaz.Ben de geleceğim seninle."
Lavabodan çıkıp müdür odasının önüne geldiğimizde Dilek kapıyı tıklatmıştı.
"Gel!"
Kapıyı aralayıp içeriye girdik.Nesrin'in bakışları bizi buldu.Sakin duruşu ciddileşmiş ve burada ne aradığımızı anlamak istercesine bakışları üzerimizdeydi.
"Evet kızlar?"
"Eve gitmem lazım!"
Kolumu dürten Dilek'e ne var dercesine baktım.
"Hocam,Beril midesini üşütmüş bu yüzden eve gitmesi lazım.Yardımcı olmak için yanında ben de gidebilir miyim?"
Kapı açılınca içeriye giren Birkan'a kaydı bakışlarım.
Burada ne işi var?
Derste olması gerekiyordu.
"Birkan ne işin var burada?Dersten neden çıktın?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deli!
Teen Fiction"Sana bir şey söylemiştim,hatırlıyor musun?" Geldik asıl konuya! "Hafızam silindi.Dünden önceki her şeyi unuttum." "Öyle mi?" "Öyle." "Beni nasıl hatırlıyorsun o zaman?" "Sana gıcık olduğumdan unutmamışımdır." "Teveccühünüz hanımefendi.Hiçbir şey hi...