Yazlık elbisemi üzerime geçirip,saçlarımı sıkıca yukarıdan at kuyruğu yaptım.Dün gece geç saatte uyuduğum için göz altlarım balon gibi şişmişti.Ayrıca yüzüm nedense solgun duruyordu.Hafif bir makyaj yapıp küpeyi kulağıma taktım.Hafta sonu olduğu için okullar tatildi.Bu nedenle Dilek'le beraber dışarıda buluşmaya karar vermiştik.Sırt çantamı koluma taktığımda açılan kapının ardından annem içeriye girdi.
"Görücüye mi çıkacaksın kızım?"
Ah anne,sevdiceğim var ama kendisi katıksız bir manda öküzü!Hayır yani sevdiğini söylüyor ama çıkma teklifi etmiyor.Bu nasıl bir mantık?Sonra da gelip bana bir şey demeyecek misin diyor.Gel de sinirlenme!
"He anne görücüye çıkacağım.Nasıl olmuşum, iyi miyim sence?"
Ya sabır!
Beni kızdırmayı başarınca güldü.
"Şaka yaptım.Hemen de kız zaten."
Ne çabuk sinirleniyorum lan ben?Neyse onlar da beni kızdırmasın canım.
"Ben dışarıya çıkıyorum."
"Tamam."
***
Dilek'le buluşup kafeye gelmiştik.Limonatalarımızı yudumlarken karşı masanın gıcırtısını duyunca kafamı oraya doğru çevirdim.Gördüğüm kişilerle birlikte genzime kaçan limonatadan dolayı öksürmeye başladım.Tüm herkes odaklanmış bana bakıyordu.Dilek yanıma geleceğinde diğer masadaki Birkan ondan önce davranıp yanıma geldikten sonra sırtıma hafifçe vurmaya başladı.Hâlâ bize bakan insanlara sinir olup bağırdım.
"D-dönsenize önünüze.Ayı mı oynatıyoruz burada?!"
Sesim nereye kaçtı lan benim?
Birkaç defa öksürüp kendimi toparladım.Birkan önüme geçip yüzüme baktı.
Yakınlaşma oğlum!Sen yakınlaşınca bir tuhaf oluyorum.
"Beril iyi misin?"
Düşünceli sevdiceğim benim.
"İyiyim."
Birkan oturdukları masaya doğru yöneldi.
"Gelin isterseniz,beraber oturalım."
Ne diyorsun kızım sen?
O dilini kesmek şart oldu!
"Peki."
Can ve Birkan masamıza geçtiklerinde sandalyeme sırtımı dayadım.
"Merhaba,Can ben.Gerçi öncesinde karşılaşmıştık ama tanışmaya fırsatımız olmamıştı."
Uzattığı elini sıktım.
"Beril ben de."
Hafif gülümseyip Dilek'e döndü.
"Nasılsın Dilek?"
Çok iyi ya.
Seni gördü ya heyecandan duramıyordur kesin!Akşam rüyasına da girersin kızın.
Dilek kirpiklerinin arasından utangaçça bakıp tebessüm etti.
Vay utanmazlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deli!
Teen Fiction"Sana bir şey söylemiştim,hatırlıyor musun?" Geldik asıl konuya! "Hafızam silindi.Dünden önceki her şeyi unuttum." "Öyle mi?" "Öyle." "Beni nasıl hatırlıyorsun o zaman?" "Sana gıcık olduğumdan unutmamışımdır." "Teveccühünüz hanımefendi.Hiçbir şey hi...