Öpücük

2K 104 96
                                    

Şu an tek hissettiğim şey şaşkınlık.Tüm bulgularım kapalı,gözlerim açık bir şekilde Birkan'ın gözlerimin önüne gelen saçlarındaydı bakışlarım.

Dudakları naif bir şey dokunur gibiydi.Haraket etmiyordu aksine en değerli hazinesini gözünden sakınır gibi bekletiyordu dudaklarını.Sanki öpmeye kıyamıyor gibi.

Dudağıma ufak bir öpücük kondurup geri çekildi.Hızla kapattım gözlerimi.

Çok utanıyordum...

Ulan Birkan senin yüzünden dengesiz kalp atışanlarımdan dolayı diğer tarafı boylayacağım!

Ah sakin olmalıyım.

Eninde sonunda olacaktı değil mi?

Ne biçim bir sakinleştirme şekli bu Beril?!

"O güzel gözlerini açmayacak mısın?"

Sanki gözlerim bu komutu bekliyormuş gibi direkt açıldı.Bakışlarım onun yüzünden başka her yerde geziyordu.Sandalyelerin renkleri ne güzelmiş yahu.Hele şu saksıdaki çiçeklerin güzelliği...

Çenemden tutup kendine doğru çevirdi.

"Kızdın mı?"

Tatlı tatlı soruyordu birde.

Kızdım mı ben ya?

Bilmiyorum...

Tek bildiğim yoğun duygular içinde olmam.

Ben konuşmadıkça kendi kendine kuruntu yaptığı belli oluyordu.

"Kusura bakma."

Mahçupça bakan gözlerine dayanamayıp ayağa kalktım.

"Gidelim mi?"

"Peki."

Hesabı ödeyip kafeden çıktık.Ben hâlâ öpücüğün etkisindeyken,o ise bana bakıyordu.Eğer bir şey demezsem yanlış anlayacaktı!

"Eee nereye gidiyoruz?"

Kızmadığımdan dolayı rahat bir nefes verip elimden tuttu.

"Bilmem."
***
Son dakika kararımızı değiştirip bizim eve gelmeye karar vermiştik. Selin'i,Burcu'yu,Dilek'i,Hakan'ı ve Enes'i de çağırmıştık.

Şimdi ise hepimiz bahçede sohbet ediyorduk.Enes'in ortaya koyduğu fikre burun kıvırıp kafasına vurdum.

"Şişe çevirmece oynayalım mı?"

"Oldu paşam başka ne istersin?"

"Beril ne güzel oynayacağız işte.Niye oyun bozanlık ediyorsun?"

"Hakan,Allah aşkına sizinle oynanır mı?Geçen sene oynadığımda başıma geleni biliyorum!"

Sinirle homurdandığımda Birkan kaşlarını çatıp konuştu.

"Bak sen.Ne geldi başına?"

Ah Beril! 

Hakan ağzını açtığı sırada kaş göz yapmaya başladım.

Söyleme lan!

Oğlum beni gördüğü yok bu dangalağın!

"Ha o mu?Beril'e yoldan geçen bir erkeğe çıkma teklifi etmesini söylemiştik."

Çüş!

Bu söylenir mi be?

Tüm herkes Hakan'a vurmaya başladığında,sevgilisi Selin'de saçını çekti.

"Manyak mısın sevgilim?"

"Ne dedim şimdi?"

"Ebenin körünü dedin!"

Deli!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin