Dengesiz misin kızım sen?!

2.3K 119 83
                                    

Kulaklığı kulağıma takıp sokakta yürümeye devam ettim.Çalan şarkıya büyük bir uyum sağlamış mırıldanıyordum.

Bana öyle bakma anlayacaklar
İkimize karşı bu dünya
Bizi anlamayacaklar

Duraktaki bekleme yerine oturdum.Otobüs gelene kadar şarkı dinlemeye devam ettim.Nihayet gelen otobüse binip her zamanki gibi en arkaya oturup cama başımı dayadım.Kulaklığımı çıkarıp nereye gideceğimi söyledikten sonra tekrar taktım.Şarkı eşliğinde geçen zamandan sonra duran otobüsle ayaklandım.Şöför amcaya parayı uzatıp açılan kapıdan indim.Karşı kaldırıma atlayıp okulun girişinden girdim.Kimse farketmeden kulaklığımı çıkarıp çantama koydum.Telefonumu da ön gözüne koyup etrafı kolaçan ettim.

Az kalsın unutuyordum!

Hızlı hızlı okula girip merdivenleri çıkmaya başladım.Attığım adımları takip ederek yürürken,çarptığım sert bir gövdeyle geriye doğru yalpaladım.Dengemi kaybetmemle düşmeme ramak kala,kolumdan sertçe tutulduğumda başım sert gövdesine tekrar çarptı.Korkudan gözlerim kapalı bir şekilde derin nefes alıp veriyordum.Kendimi geri çekip kim olduğuna baktım.Birkan endişeli gözlerle bana bakıyordu.

Yine mi sen ya?

"İyi misin?Düşmemen için sertçe çekmek zorunda kaldım."

"İyiyim!"

Yanından geçeceğim zaman kolumdan tutunca olduğum yerde kaldım.Ağzını hafif açıp kapatmıştı.Sanki bir şey söylemek istiyor ama söyleyemiyor gibiydi.Kaşlarını çatıp kolumu bıraktı.Basamakları ikişer ikişer inip gözden kayboldu.Sıkıntıyla ensemi ovaladım.

Bu çocuk her yerde karşıma çıkmak zorunda mıydı?

Kafamı iki yana sallayıp basamakları çıkmaya başladım.
***
Parmaklarım uyum içerisinde sırada ritim tutarken bakışlarım Birkan'a kaydı.Dersi dinliyordu.Derin bir nefes çekip sırtımı duvara dayadım.Birkan'ın bakışları bana kayınca yüzümü inceledi biraz.Tekrar hocaya dönüp dersi dinlemeye başladı.

"Bir sonraki ders sınava hazırlıklı olun çocuklar."

Hocanın çıkışının ardından Dilek'e döndüm.Baygın bakışlarla sınıfa bakıyordu.Birkan Enes'le beraber sınıftan çıkınca Dilek'e seslendim.

"Biz de bahçeye çıkalım haydi."

Kafasını yorgunca sallayıp koluma girdi.Sınıftan çıkıp bahçeye indik.Hemen kenardaki banka oturup sohbet etmeye başladık.Alnımı kaşıyacağımda elimde hissettiğim acıyla inledim.

"Ah!"

Başucumdaki top seke seke uzağa giderken avucumun içine diğer elimi aldım.Ellerimi bacak arama koyup hafif yere doğru eğildim.

Bu topların benimle ne alıp veremediği var?!

Oturduğum yerden doğrulduğumda Birkan'ın koşarak buraya doğru geldiğini farkettim.Tam yanımda durup elimi elleri arasına aldı.Kızaran bölgelere bakıp konuşmaya başladı.

"Enes'e atacaktım topu.Manyak tutamayınca sana doğru geldi."

Elimi çekip Dilek'e döndüm.

"Sınıfa çıkalım."

Dilek kafasını sallayınca ayağa kalktım.Gitmek için haraketlendiğimde konuşunca durmak zorunda kaldım.

"Dilek bizi iki dakika yalnız bırakır mısın?"

Dilek sırıtarak okulun içine girince arkasından bakakaldım.

Ayak üstü sattı beni ya!

Nereye gidiyorsun gerizekalı?Ben bu çocuktan kaçmak istedikçe dibimde bitiyor!

Deli!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin