Medya:Can
——————-
"Bu soruyu kimler yapabilir?"Elimi çeneme dayayıp baygın bakışlarla sınıfa baktım.Buğlem Hoca'nın dedikleri bir kulağımdan giriyor,diğerinden çıkıyordu.
"Hadi ama çocuklar.Uykunuzu alamadınız mı yoksa?"
Tam da öyle olmuştu.Akşam geç uyuduğum için gözlerimi kapatacak yer arıyordum.Ah bi teneffüs zili çalsa da az kestirsem.Birkan uykulu halime bakıp bıyık altı sırıttı.Sinirle karnına hafif yumruk attım.
Dağ ayısı!
"Beril sen çözmek ister misin?"
Tam uykuya dalıyordum ki hocanın sorusuyla irkildim.Tüm sınıf bana bakıyordu.
Ne bakıyorsunuz lan?
"Efendim hocam?"
Sınıfın içinde yankılanan sesle toparlanıp kendime geldim.Buğlem Hoca'nın yumruk olan eli masadaydı.
"Okul burası!Evde uykunuzu alıp gelin!Şuna bak ya!Birisi kafasını sıraya dayamış uyuyor,birisi arkadaşının omzunda uyukluyor,diğeri desen hayattan bağlantısını koparmış!"
Son dediğini bana bakarak söylemişti.
Yav he he.
Sabahın köründe okula gelirsek tabi hayattan bağlantımızı koparırız!Uykum var benim.Anlıyor musunuz?Uykum var!
Bu kadının da sağı solu belli olmuyor arkadaş!Hayır anlamıyorum kocasıyla kavga ediyor da sinirini çıkaramadıkça bize mi bulaşıyor?
"Beril bu soruyu iki dakika içinde çözmezsen eğer Müdür Hanım'ın odasına gideceksin haberin olsun!"
Zaten tek bildiğiniz tehdit bu!
Müdüre Hanımcığım özlemiştir beni!İki dakika görüp gelsem mi acaba?
Oflayıp ayağa kalktım.Birkan sıradan çekildiğinde tahtaya doğru yürüdüm.Masadan tahta kalemini alıp soruyu inceledim.Aslında zor gibi görünüyordu ama işlem basitti.Çözüp tahta kalemini masaya koydum.
"Aferin Beril."
Az önce kaplan kesilmişti başıma.Ne ara uysal bir kediciğe dönüş yaptın?!
Cevap vermeden sırama yöneldim.Dilek göz kırpınca gülümseyip karşılık verdim.Üstümdeki yoğun bakışlarının sahibine çevirdim gözlerimi.Sıradan kalktığında yerime oturdum.Kafamı duvara dayayıp hocayı dinlemeye başladım.Yoğun bir şekilde bastıran uyku göz kapaklarımı aşırı derecede zorluyordu.Kafamı kaldırıp sırtımı sıraya dayadım.Buğlem Hoca'nın konuşması bir uğultu gibi kulaklarıma ulaşmaya başlamıştı.Gözlerimi kapatıp kendimi karanlığa bıraktım.
***
Göz kapaklarım açılmamak için direniyorlardı adeta.Kafamı koyduğum hem sert hem de yumuşak gibi olan şey neydi bilmiyorum.Elimi kıpırdatmak istediğimde yumuşak bir tene dokundum.Ne oluyor ya?
Gözlerim açıldığında birkaç kez kırpıştırdım.Birisine sarılmış,elimi de omzuna dolamıştım.Derin nefes aldığımda burnuma gelen kokuyla Birkan olduğunu anladım.Hızla kendimi geri çekip sıradan olabildiğince geriye gittim.Adeta duvara yapışmış ve bir bütün olmuştum.
Uyku mahmurluğu ile sınıfı kontrol ettiğimde bizden başka kimsenin olmadığını fark ettim.Sersem bakışlarım Birkan'a kaydığında bana baktığını gördüm.Ne tepki vereceğimi merak eder gibi yüzümü inceliyordu.
"Ne oluyor?"
"Ders bitimine üç dakika kala uyuya kaldın.Kafan omuzuma düşünce uyandırmaya çalıştım ama olmadı.Üstelik Koala gibi yapışmıştın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deli!
Teen Fiction"Sana bir şey söylemiştim,hatırlıyor musun?" Geldik asıl konuya! "Hafızam silindi.Dünden önceki her şeyi unuttum." "Öyle mi?" "Öyle." "Beni nasıl hatırlıyorsun o zaman?" "Sana gıcık olduğumdan unutmamışımdır." "Teveccühünüz hanımefendi.Hiçbir şey hi...