Yaklaşma

1.4K 60 51
                                    

"Çok mu hastasın?"

"İyiyim güzelim.Sen beni merak etme.Okuldan çıktınız mı?"

"Ne merak etmemesi be.Ben sabahtan beri kafamı derse veremiyorum.Aklıma gelip durdun.Seni görmezsem rahatlayamam ki."

"İyiyim ben."

"Birkan, hasta demem sana şuradan bir çarparım görürsün.Yalan söyleme bana."

Karın boşluğumu dürten Dilek'e sinirle bakıp ne var dercesine kafamı salladım.

"Hava değişikliğinden olmuş olmalı.Hastaneye de gittik.Merak etme ateşim de düştü.Biraz dinlensem kendime geleceğim.Ama pek düşünceli sevgilim sabahtan beri arayıp duruyor."

"O ne demek Birkan?Ben seni düşünmekten kafayı yemek üzereyim,sen ise beni başından savmaya mı çalışıyorsun?"

"Güzelim ben öyle bir şey mi dedim?Hem hasta halimle küsecek misin bana?"

"Zaten hasta olduğun için kıyamadım.Yoksa burnundan getirirdim biliyorsun değil mi?"

"Biliyorum,bilmez miyim?Sen beni düşünme, keyfine bak.Biraz dinleneceğim kapatıyorum."

Sıkıntıyla telefonumu cebime atıp Dilek'e döndüm.

"Birkan'ı görmem lazım."

"Ne?Kızım deli misin sen?Nesrin manyağının evine nasıl gideceğiz?Hadi gittik diyelim,kadına ne diyeceğiz?"

"O Nesrin manyağı umurumda mı sanıyorsun sen?Ben yiğidimi görmek istiyorum.Ve emin ol onu görmezsem yakarım bu İstanbul'u!Bak yaparım,bilirsin!"

Sıkıntıyla ofladı.

"Ara Can'ı.Onun sayesinde o eve gireriz."

"Zeki kız seni."

Hızla elimi cebime atıp telefonumu aldım.Can'ı arayıp telefonu kulağıma tuttum.

"Buyrun küçük hanım?Senin bana işin düşmese aramazdın.Ne istiyorsun bakalım?"

Aha,nasıl bildi lan?

"Ayıp ayıp!Ben bugüne bugün senin yengen sayılırım.Çıkarcı mı demek istiyorsun sen bana?"

"Öyle değil misin?"

"Can asabımı bozmadan önce beni bir dinlesen."

"Tamam.Söyle haydi."

"Birkan hastalanmış ama merak etme ateşi düşmüş.Onu görmezsem rahatlayamam ben.Nesrin karısıyla da uğraşacak zamanım yok.Beraber buluşup yanına gidelim."

"Vay köpek,hasta olduğunu sana söylemiş beyefendi ama bunca yıllık çocukluk arkadaşına söylememiş."

"Hoşt!Sıçmık kafalı,sen ne diyorsun lan benim sevdiceğime?Keserim oğlum seni!"

"Şaka yaptım yahu,bir sakin ol.Tamam buluşalım."

"Birkan'ın evinin önüne gel orada buluşalım.Kimseye görünmeden bizi bekle."

"Emredersiniz küçük hanım."

"Hay senin küçük hanımına!"
***
"Birkan'ın seni aradığını ve topluca onu görmek için geldiğimizi söyle."

"Tamamdır."

"Sessiz olun da girelim artık."

"Biz ne yapıyoruz Dilek hanım?Fısıltıyla konuşmaktan sesim bir yerlerime kaçacak!"

Gözlerini devirip Can'ın yanına geçti.

Salak!

Birlikte ön tarafa dolaşıp evin kapısına geldik.Can elini zile uzatıp bastı.Kapı açıldığında karşımıza çıkan Adnan amca ve Nesrin karısıyla derin nefes aldım.Adnan amca doğrudan gülümseyerek bana bakıyordu.Ona tatlı mı tatlı bir gülücük gönderdim.

Deli!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin